Voorstelrondje Sparkey
Topic gesloten
februari 2009
-
sparkeyHallo allemaal!
Ik zal mezelf ook maar even netjes voorstellen...
Ik ben Sparkey, 15 jaar oud en kom uit Helmond.
Mijn hobby is computeren, ik ben ook veel bezig met webdesign etc.
Met vriendelijke groet,
Sparkey
uit Helmond22 februari 2009 21:16 -
kyenteiDat kan ook, na 52 berichten jezelf nog voorstellen :P Ik kan moeilijk "Welkom" zeggen, want je hangt hier al een tijdje rond. Maar wel goed dat je wat over jezelf geschreven hebt.22 februari 2009 21:18
-
nickkNamens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door.
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.22 februari 2009 21:18 -
sparkey[quote=130069]Weet ik, ben een beetje laat met mijn welkomst-topic.22 februari 2009 21:19
-
jasonpollje hebt in ieder geval de tijd gehad om alvast wat van je kennis met ons te delen;)
En alsnog, Welkom op TweakWindows:D22 februari 2009 21:24 -
erwin_wEens de omgekeerde wereld maar toch nog een hartelijk welkom hier op TweakWindows.22 februari 2009 21:26
-
sparkeyJa, een keer wat anders h?, dan dat de andere leden zich voorstellen,
meteen als ze zijn aangemeld.22 februari 2009 21:28 -
bj farmorewelkom..
ik dacht even dat je al een volwaardig lid was die zich verlaat voorstelde. Maar ik verwar je met Sparky, die namen lijken wat veel op elkaar:P.23 februari 2009 00:07 -
erwin_w[color=red]Ik ga er maar van uit dat we het hier over twee verschillende Sparky's hebben en niet dat beide dezelfde persoon zijn? Net wat Bj farmore schreef, het is verwarrend te noemen[/color]23 februari 2009 08:27
-
sparkeyNee, maar ik ben een andere Sparkey haha :P23 februari 2009 09:34
-
sparkyOm alle misverstanden te verkomen.
Ik ben dus wel degelijk "Sparky" en ik ben niet dezelfde persoon ;)
Kvind het eerlijk gezegd ook iet-wat vervelend dat de namen zoveel op mekaar gelijken. Maar zolang het voor jullie duidelijk zal zijn ben ik ermee tevreden.23 februari 2009 11:06 -
sparkeyBedankt Sparky voor het aan te tonen23 februari 2009 11:07
-
erwin_wBen in ieder geval blij dat jullie niet dezelfde avatar gebruiken want dan was het helemaal gokken :P
[color=red]PS. ik heb gevraagd aan Rax om tijdens de aanmeldingen voor een account te laten checken op dubbele gebruikersnamen, dit om toekomstige verwarringen/misverstanden te voorkomen.[/color]23 februari 2009 11:29 -
sparkeyOk?, wist niet dat er al een andere Sparky bestond :P
[color=red]Mocht je zelf zeer vervelend vinden om een dubbel naam hier tegen te komen dan zou je contact kunnen opnemen met Rax via het contactformulier of PM om je naam te laten wijzigen.[/color]23 februari 2009 11:32 -
shaqielMaar de ene schrijf je als SparkEy en dan ander als Sparky.23 februari 2009 14:26
-
sparkeyMaargoed, zullen we verder niet meer over de namen gaan discussi?ren?23 februari 2009 14:35
-
jensensorry dat ik toch over de namen terug begin maar ik wou dit al lang zeggen, maar ik vind dat er eens nicknames op tw zouden moeten komen zoals ik bijvoorbeeld jensen se7en zou noemen en als ik een week later jensen home premium zou willen heten zou dat wel handig zijn, ik kan moeilijk wekelijks een contactformulier of pm naar rax sturen he?
maar inderdaat terug ontop: welkom sparekey
[mod]Let op verplaatst naar onderaan het topic[/mod]23 februari 2009 15:10 -
sparkeyEerlijk gezegd vind ik dat nog niet zo'n dom idee van Jensen.
Lijkt me ook wel handig dat er een functie op TweakWindows.nl
komt waarbij je je nickname kunt wijzigen.23 februari 2009 15:12 -
jensenja, en het herkennen van mensen... wel, dat lijkt moeilijk maar op msn zou iedereen het direct weten wie het is, zo leer je ook meer de persoon kennen vind ik
en we kunnen het altijd eens proberen, bevalt het ons niet, dan gaat het weg bevalt het ons juist wel,... dan blijft het uiteraart (ik bedoel dit niet als de baas spelen want ik kan me goed voorstellen dat het zo overkomt)
maar zou je wel ons login-names dan gewoon kunnen houden of gaat dat niet, als het systeem er is graag iets laten weten23 februari 2009 15:14 -
sparkeyDus je wilt eigenlijk dat we elkaars MSN hier aan iedereen uitwisselen en elkaar zo beter leren kennen?23 februari 2009 15:22
-
jensen[quote=130123]nene, ik bedoel, dat het even gemakkelijk moet zijn als op msn
nicknames op tw zou moeilijk klinken om te weten wie wie is maar ik bedoel dat het even gemakkelijk is als op msn, dus dat ook zou moeten kunnen op tw23 februari 2009 15:25 -
sparkey@Hierboven, ik snap het.
Maar dit gaat helemaal offtopic.23 februari 2009 15:26 -
erwin_w[mod]Het is al eerder aangegeven door Wesleysneijder, het kapen van andermans topics is niet toegestaan, waarom dan toch hierop doorgaan? Elk ander bericht die hierop doorgaat wordt direct verwijderd en ik heb weinig zin om OW's hiervoor te gaan geven dus.....[/mod]23 februari 2009 15:30
-
nickkNa ~24 uur worden welkomstopic's gesloten, dus bij deze.
[mod]Topic Lock[/mod]24 februari 2009 06:55