Voorstelrondje Sparkey
Topic gesloten
februari 2009
-
sparkyOm alle misverstanden te verkomen.
Ik ben dus wel degelijk "Sparky" en ik ben niet dezelfde persoon ;)
Kvind het eerlijk gezegd ook iet-wat vervelend dat de namen zoveel op mekaar gelijken. Maar zolang het voor jullie duidelijk zal zijn ben ik ermee tevreden.23 februari 2009 11:06 -
sparkeyBedankt Sparky voor het aan te tonen23 februari 2009 11:07
-
erwin_wBen in ieder geval blij dat jullie niet dezelfde avatar gebruiken want dan was het helemaal gokken :P
[color=red]PS. ik heb gevraagd aan Rax om tijdens de aanmeldingen voor een account te laten checken op dubbele gebruikersnamen, dit om toekomstige verwarringen/misverstanden te voorkomen.[/color]23 februari 2009 11:29 -
sparkeyOk?, wist niet dat er al een andere Sparky bestond :P
[color=red]Mocht je zelf zeer vervelend vinden om een dubbel naam hier tegen te komen dan zou je contact kunnen opnemen met Rax via het contactformulier of PM om je naam te laten wijzigen.[/color]23 februari 2009 11:32 -
shaqielMaar de ene schrijf je als SparkEy en dan ander als Sparky.23 februari 2009 14:26
-
sparkeyMaargoed, zullen we verder niet meer over de namen gaan discussi?ren?23 februari 2009 14:35
-
jensensorry dat ik toch over de namen terug begin maar ik wou dit al lang zeggen, maar ik vind dat er eens nicknames op tw zouden moeten komen zoals ik bijvoorbeeld jensen se7en zou noemen en als ik een week later jensen home premium zou willen heten zou dat wel handig zijn, ik kan moeilijk wekelijks een contactformulier of pm naar rax sturen he?
maar inderdaat terug ontop: welkom sparekey
[mod]Let op verplaatst naar onderaan het topic[/mod]23 februari 2009 15:10 -
sparkeyEerlijk gezegd vind ik dat nog niet zo'n dom idee van Jensen.
Lijkt me ook wel handig dat er een functie op TweakWindows.nl
komt waarbij je je nickname kunt wijzigen.23 februari 2009 15:12 -
jensenja, en het herkennen van mensen... wel, dat lijkt moeilijk maar op msn zou iedereen het direct weten wie het is, zo leer je ook meer de persoon kennen vind ik
en we kunnen het altijd eens proberen, bevalt het ons niet, dan gaat het weg bevalt het ons juist wel,... dan blijft het uiteraart (ik bedoel dit niet als de baas spelen want ik kan me goed voorstellen dat het zo overkomt)
maar zou je wel ons login-names dan gewoon kunnen houden of gaat dat niet, als het systeem er is graag iets laten weten23 februari 2009 15:14 -
sparkeyDus je wilt eigenlijk dat we elkaars MSN hier aan iedereen uitwisselen en elkaar zo beter leren kennen?23 februari 2009 15:22