Windows Live Moviemaker
februari 2009
-
robinvandaele02Hallo,
Ik zit met een klein vraagje. ik zou graag Windows Live Moviemaker op mijn windows xp installeren, maar windows live moviemaker is niet compactibel met windows xp. Is er toch een manier om deze werkend te krijgen???25 februari 2009 14:57 -
erwin_wBeste Robin, je bent nog niet zo heel lang lid maar wel lang genoeg om de regels te kunnen doornemen.
Daar zal je vast gelezen hebben dat wij van TW verwachten dat je eerst zelf wat pogingen hebt gedaan m.b.t. zoekwerk op Google of hier op TW e.d.
Meteen met een vraag hier komen is niet helemaal de bedoeling namelijk, wij zien niet de beroertste om iemand te helpen maar alleen als deze persoon zelf eerst er iets aan gedaan heeft.
Dus graag de dingen vermelden wat je zoal gedaan hebt om dit probleem te verhelpen, kom je er dan helemaal niet uit dan kan je altijd hier vragen.25 februari 2009 15:07 -
nickkMicrosoft:[quote]Let op: Windows Live Movie Maker wordt niet ondersteund door Windows XP[/quote]
Ik denk dat het op dit moment nog niet mogelijk is om Windows Live Movie Maker op Windows XP draaiend te krijgen, gezien in dit topic op tw.nl ook geen uitkomst bied.25 februari 2009 16:27 -
reinout95en nog een kleine aanvulling op hierboven: als je windows live messener download dan vraagt hij automatisch voor o.a. moviemaker te installeren.25 februari 2009 17:47
-
jensen[quote=130298]
Dat is juist het probleem dat het niet gaat
Maar,ik zou het niet downloaden noch moeite voor doen je kan er bijna niets mee maar als je de vista standaard moviemaker voor xp wil... Op deviantart.com ;-)
25 februari 2009 19:20 -
sparkeyDit heeft even helemaal niets met het topic te maken maar ik wilde het toch hier even melden.
Misschien kan de TS'er hier iets mee.25 februari 2009 19:50