hallo, eerst waren er van allerlij problemen met t hervullen van de inkt maar nu is t dan toch gelukt alleen t stome probleem is dat ie een fout aan geeft tijdens t printen (ofja voor dat ie wil beginnen dat bekende van windows
nu als ik t uitgeprint wil hebben moet ik reboten/restarten echt heel raar ?
oke ik heb t dan wel uit geprint maar toch klopt er dan iets niet ?
weet iemand een oplossing
27 oktober 2005 21:09
styloco
wat voor fout geeft ie tijdens het printen?
27 oktober 2005 22:14
pcfreaky
dat 't document/bestand niet kan worden afgedrukt
en als ik dan printer opene (waar dat staat wat je afdrukt met hoeveel geheugen enz..enz..
daar staat dan ook fout
maar nu deed ie 't in eens zonder opnieuw opstarten (ik vind 't maar raar als de fout er nog eens is zeg ik 't wel
28 oktober 2005 14:57
ali
mss moet je je printer ff updaten
de hardware ;)
29 oktober 2005 16:14
pcfreaky
sorry snap ff niet wat je bedoelt (en 't probleem is trouwens terug)
29 oktober 2005 20:02
ali
Je moet ff naar de merk van je printer kijken
en dan in google.nl de naam van dat merk intikken
en dan zie je namen ! klik op die naam van je merk-printer en je bent op de home page van die lui en dan kan je gaan zoeken voor hardware!
wat is trouwens je model en merk? van je printer he?
29 oktober 2005 21:39
thedorkone
Op zoek gaan naar hardware??? Probeer gewoon via fabrikant nieuwste software/drivers te krijgen (had zelf ook probleem in XP met oude printer,). Werkt het dan nog niet zet hem bij het grofvuil en koop een nieuwe (veel goedkoper ;))
29 oktober 2005 23:11
pcfreaky
nouw zo een heel oude printer is 't eigenlijk niet hoor
't is een hp 5550
dus voor hp mag dit eigenlijk niet maar ik ga meer eens op zoek voor die drivers
30 oktober 2005 08:49
pcfreaky
ik wil niet te voorbarig zijn maar met die nieuwe driver print ie in iedergeval wel al meteen maar ik vind 't nog ff afwachten omdat deed eerst ook al was (als je zo dit topic door kijkt) ;)
30 oktober 2005 12:09
ali
[quote]thedorkone zei op: 29/10/2005 - 23:11
Op zoek gaan naar hardware??? Probeer gewoon via fabrikant nieuwste software/drivers te krijgen[/quote]