Windows Me Virtual Hard Disk
Topic gesloten
maart 2009
-
2103Hallo tweakers.
Ik ben al een tijdje op zoek naar de Virtuele harde schijf van Windows Me (Windows Me.vhd). En als ik zoek zie ik alleen maar Torrent downloads, maar geen .vhd bestand van Millennium Edition.
Heeft iemand toevallig hier op TW een harde schijf van Windows Me, die ook al is ge?nstalleerd?, en wil je me die .vhd dan a.u.b. toesturen? Want Torrent wil niet starten met downloaden, en anders is het wel een site waar geen download link van Windows Me op staat. Thanks!02 maart 2009 16:44 -
mzq9300Windows Me is een product waarvoor je moet betalen dus illegaal.
Overtreding van een belangrijke regel.
Trouwens zo moeilijk is het niet, even installeren;)
Na even zoeken vind ik hem wel als vhd!02 maart 2009 16:49 -
2103Wat typ jij dan in???
Maar ik heb Windows 95, Chicago, en 3.1 wel al kunnen downloaden van het internet, zonder te betalen: dus gratis.
02 maart 2009 16:56 -
mzq9300[quote=130618]
Ik wil geen ow of iets soortgelijks;)
Ik zeg niet dat je het niet gratis kan krijgen maar dat het ILLEGAAL is.
Op deze site(en vele andere) is het niet toegestaan om het over illegale dingen te hebben!02 maart 2009 16:59 -
2103mijn vriend heeft Me ook al van het internet, en het was ook gratis, maar hij weet niet meer hoe de site heette., dus er bestaat wel een versie.02 maart 2009 17:02
-
mzq9300Ik weet heust wel dat je producten(waarvoor je normaal moet betalen) op het internet gratis kan downloaden.
Deze vraag kan ik zo beantwoorden, maar dat mag niet op tweakwindows.nl!02 maart 2009 17:05 -
2103als ik mijn e-mail moet geven, dan wil ik wel een Priv?-bericht naar je toesturen.02 maart 2009 17:07
-
mzq9300Regel:
Licentie- of copyrightschendingen zoals links naar (sites met, of linken naar) warez, cracks, MP3's, divx etc.
Dit geldt ook voor het uitlokken van verdere voortzetting van dit soort zaken op andere plaatsen. PM me maar en dergelijke reacties zijn dus niet toegestaan in dat geval.02 maart 2009 17:09 -
erwin_wBeste 2103,
Het downloaden van micorsoft-producten welke toen en nu betaald moeten worden mogen niet ter download worden aangeboden.
Dit geldt dus ook voor virtuele OS-en waaronder W95,98,ME,2000,XP,Vista,Windows7.
Dit geldt trouwens ook voor producten die niet meer als Beta worden aangeboden door MS.
Wat jij hier dus vraagt mag dus niet en zet aan tot het uploaden van illegale software.
Om die reden gaat dit topic op slot.
Als je de volgende weer dergelijke vragen gaat stellen of andere aanzet om iets te uploaden of vragen om plekken waar je deze kan downloaden krijg je een OW aan je broek.
[mod]Topic Lock[/mod]02 maart 2009 17:10