-
caspar
Komt er een aangepaste layout voor Windows 7? Er zit weinig verschil in, maar als je al die plaatjes moet aanpassen..
02 maart 2009 22:57
-
rax
Er is weer een nieuwe versie van TW in ontwikkeling.
Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen (zoals nu vista) maar een vele lichtere, Website layout (dit is geen websitelayout meer maar een OS layout:P.)
Deze nieuwe versie zal vooral gericht zijn op performance en gebruiksgemak.
Binnenkort zal ik hier meer over bekend maken.
03 maart 2009 16:04
-
sparkey
Lijkt me mooi Rax (y)
Ben benieuwd..
03 maart 2009 16:05
-
matthijsk
Ik ben benieuwd want ik moest wel heel erg wennen aan dit systeem ik vindt het echt heel mooi maar functioneel voor een website iets minder.
Maar dit is geen afkraken, maar opbouwende kritiek ;)
03 maart 2009 16:11
-
blingking
[quote=130725]
Oe lala :O
Wat doe je hier nog, ga verder met werken..:O :P
Nee joh, meende ik niet. Ben wel z??r benieuwd naar de uitkomst.
Keep up the good work !(Y)
03 maart 2009 18:41
-
reinout95
Leuk! Lijkt me wel grappig. Zelf heb ik TW.nl enkel gekend zoals hij nu is. Maar via oude topics met printscreens weet ik hoe de vorige versie eruit zag.
03 maart 2009 18:57
-
caspar
Respect voor het huidige layout, maar hij is zo traag als stroop desontdanks dat ik op een Phenom II 940 3.5 GHz quadcore met 4 GB werkgeheugen zit, niet op te pochen.. maar oke. Internet snelheid is 8 Mbit, zou voldoende moeten zijn.
Dit is geen afkraak bericht, juist positief, dat je hem gaat optimaliseren voor snelheid. Nadat deze layout was gelaunched ben ik hier niet meer gekomen, enkel door de snelheid.
03 maart 2009 22:30
-
wesel
Ik denk wel dat een nieuwe layout goed is voor TW, de layout van nu vind ik inderdaad wat aan de trage kant. Verder vind ik sommige dingen niet echt makkelijk/fijn. Wel ziet hij er echt super uit;)
Maar ik hoop dat de volgende sneller is, zoals me ook al duidelijk werd uit de uitleg van Rax.
03 maart 2009 22:38
-
erwin_w
Wat betreft de traagheid van de site heb ik voor zover geen last van, niet anders dan andere sites en loopt soepeltje.
(op een enkele keer na maar dat is te verwaarlozen)
Bij elke lay-out die gemaakt wordt zal er altijd wel iets zijn wat voor de ??n fijn/goed is en voor de ander irritant.
Iedereen heeft een eigen mening en dat is maar goed ook, we hoeven niet allemaal dezelfde mening te hebben.
In het begin moest ik ook even wennen aan de layout maar dat was snel onder de knie, dat zal ook zo zijn zodra de nieuwe layout er is.
Het zal altijd zo zijn dat niet iedereen tevreden gehouden kan worden en dat er altijd wel iets is wat minder of beter is.
Straks als de nieuwe layout gelanceerd wordt ben ik toch wel benieuwd hier wat de reacties zullen zijn maar dat is nog even wachten.
03 maart 2009 23:18
-
kyentei
Ik deel je mening volkomen Erwin_w, daarbij wil ik toch toevoegen dat de nieuwere layout volgens Rax wat meer standaard zal zijn, een meer website layout zoals hij zelf beschrijft. Dat wetende zal het wennen aan de volgende tw.nl hoogstwaarschijnlijk sneller gaan dan het wennen aan Vitreus (Voor de nieuwere leden, dat was de codename van de huidige layout)
03 maart 2009 23:40
-
easyboarder
Ik denk dat de leden makkelijker zullen gaan wennen aan de aankomende lay-outnaar mijn mening is hij een stuk duidelijker, mede omdat je niet wordt 'afgeleid' door de omlijsting (wat nu het duidelijke Vista thema is)
04 maart 2009 09:52
-
rax
Om terug te komen op de snelheid van de website...
Thuis werkt de huidige website echt zeer snel bij mij.
Op sommige andere plekken, zoals op mij werk, merk ik dat de site een stuk langzamer laadt (op het werk zelf 5+ seconden per klik.)
De nieuwe website daarentegen laadt overal supersnel. Bij iedere klik is de pagina er vrijwel direct. Dus kwa performance zal er een enorme vooruitgang zijn.
Oja, er zullen ook geen "De pagina wordt geladen" etc venstertjes meer zijn, want dit werkt niet in iedere browser even goed (en is tevens niet meer nodig bij de nieuwe website.)
04 maart 2009 11:52
-
blingking
Hier heeft de site, sinds mijn nieuwe pc, altijd zeer snel gewerkt. Dus elke pagina ong. 2 sec laadtijd. Alleen bij de zoekoptie, niet het zoeken zelf. Wel het laden van de zoekgedeelte.
04 maart 2009 11:55
-
jensen
Beste Rax,
Let wel een beetje op met je werk.
Volgens sommige bronnen zal de UI van Windows Se7en nog veranderen! (Ik zeg dit maar zodat niet de helft van je werk voor niets is gedaan.)
Maar zou je ons ook kunnen laten instellen of wij op onze account de lichte versie of zware versie willen? (Ik heb een zeer grote behoefte aan stijl, meer dan aan snelheid, back to basic vind ik niet erg plezant.)
Verder wil ik je ook nog succes wensen!
04 maart 2009 15:54
-
nickk
Jensen,
[quote]Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen [/quote]
De nieuwe versie van Tw.nl zal geen echte Windows 7 worden, zoals we nu wel hebben met Vista, hij wordt ook v??l lichter (grafish qua uiterlijk). Verder zit hij momenteel nog in een testfase.
04 maart 2009 15:58
-
stimo
Wanneer krijgen we een screen te zien dan of is dat ook nog niet bekend?
04 maart 2009 16:00
-
nickk
[quote=130814]Je krijgt hem voor het eerst te zien wanneer hij in werking gaat of als Raymond het nodig vindt dat hij eerder wordt getoond.
04 maart 2009 16:01
-
jensen
[quote=130815]
Zou het eens niet tof zijn om een b?taversie van Se7en TW te geven? (Uiteraard veel technische storingen dan maar naar beta gaan is ook een eigen keus:p.)
@Mod: ik wist wel dat het niet echt een se7en lay out krijgt maar ik vind het zo gemakkelijkst om de lay-out te benamen)
[color=red]Mod: "Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen", staat 3 berichten boven deze ...[/color]
04 maart 2009 16:13
-
blingking
[quote=130820]
Het wordt geen Windows 7 style. lol
Tevens, ze zeiden nee. Denk niet dat daar verandering in komt :P
04 maart 2009 16:17
-
erwin_w
Mensen, er wordt geen Beta uitgegeven, Rax is al druk genoeg om deze nieuwe lay-out te maken, zadel hem dan ook niet op met een Beta-versie (spaar Rax een beetje)
Er is wel een test-versie maar die is alleen voor de Crew beschikbaar en misschien enkele leden maar deze niet vrijgegeven worden en er worden ook geen screenshots geplaatst.
Jullie zullen toch geduld moeten opbrengen hiervoor, voordat dit topic werd gestart was er ook (nog) geen vraag naar.
Mocht Rax zelf vinden om een screenshot te plaatsen o.i.d. dan zal hij dat vanzelf laten merken, dus vragen heeft weinig nut.
04 maart 2009 16:19
-
kaboomski
Ik heb hier ook geen problemen met de website. Ik gebruikt een computer uit +/- 2002, dus je kunt wel een beetje voorspellen dat deze niet de snelste is, maar deze website loopt gewoon snel, geen lange laadtijden. Op mijn laptop die nieuw is, loopt 'ie net zo snel ;).
Edit: Ik vind deze layout er mooi uitzien. Ik hoop dan ook dat je kan kiezen voor de layout die we nu nog hebben en de nieuwe, maar het is aan Rax om dit te beslissen. Dit is tevens zijn forum als ik me niet vergist :).
04 maart 2009 19:07
-
lolleflikker
Is er al enige 'relise' datum vrijgekomen? Ik zit al te wachten tot de nieuwe lay-out er is. Doe zo voort Ras! En de rest op TW.nl natuurlijk ook!
04 maart 2009 21:56
-
zone
[quote=130846]Ik ga een persoonlijk gokje wagen mar ik denk mei/juni
04 maart 2009 21:56
-
caspar
[quote=130847]
En ik gok 'persoonlijk' dat je aan de vroege kant zit. Geef Rax lekker de tijd?
04 maart 2009 22:27
-
nickk
Rax is momenteel nog druk bezig om de layout te maken, alles werkt nog niet en er komen steeds meer dingen bij. In de periode mei/juni zal het waarschijnlijk niet - meer - worden, omdat dat te snel is.
Ook zal de site wanneer hij af is door de crew goed worden getest om fouten te voorkomen, zodat die er nog uit kunnen worden gehaald.
Een 'release datum' is niet vast gesteld, maar je moet toch richting kwartaal 3/4 van 2009 moeten gaan om een goede gok te maken. Het zal dus waarschijnlijk nog wel een half jaar gaan duren ...
05 maart 2009 10:35
-
flevoduckie
Suc6 met het maken van de nieuwe tw, ik ben zeer benieuwd ;)
07 maart 2009 08:29