Ik denk dat de leden makkelijker zullen gaan wennen aan de aankomende lay-outnaar mijn mening is hij een stuk duidelijker, mede omdat je niet wordt 'afgeleid' door de omlijsting (wat nu het duidelijke Vista thema is)
04 maart 2009 09:52
rax
Om terug te komen op de snelheid van de website...
Thuis werkt de huidige website echt zeer snel bij mij.
Op sommige andere plekken, zoals op mij werk, merk ik dat de site een stuk langzamer laadt (op het werk zelf 5+ seconden per klik.)
De nieuwe website daarentegen laadt overal supersnel. Bij iedere klik is de pagina er vrijwel direct. Dus kwa performance zal er een enorme vooruitgang zijn.
Oja, er zullen ook geen "De pagina wordt geladen" etc venstertjes meer zijn, want dit werkt niet in iedere browser even goed (en is tevens niet meer nodig bij de nieuwe website.)
04 maart 2009 11:52
blingking
Hier heeft de site, sinds mijn nieuwe pc, altijd zeer snel gewerkt. Dus elke pagina ong. 2 sec laadtijd. Alleen bij de zoekoptie, niet het zoeken zelf. Wel het laden van de zoekgedeelte.
04 maart 2009 11:55
jensen
Beste Rax,
Let wel een beetje op met je werk.
Volgens sommige bronnen zal de UI van Windows Se7en nog veranderen! (Ik zeg dit maar zodat niet de helft van je werk voor niets is gedaan.)
Maar zou je ons ook kunnen laten instellen of wij op onze account de lichte versie of zware versie willen? (Ik heb een zeer grote behoefte aan stijl, meer dan aan snelheid, back to basic vind ik niet erg plezant.)
Verder wil ik je ook nog succes wensen!
04 maart 2009 15:54
nickk
Jensen,
[quote]Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen [/quote]
De nieuwe versie van Tw.nl zal geen echte Windows 7 worden, zoals we nu wel hebben met Vista, hij wordt ook v??l lichter (grafish qua uiterlijk). Verder zit hij momenteel nog in een testfase.
04 maart 2009 15:58
stimo
Wanneer krijgen we een screen te zien dan of is dat ook nog niet bekend?
04 maart 2009 16:00
nickk
[quote=130814]Je krijgt hem voor het eerst te zien wanneer hij in werking gaat of als Raymond het nodig vindt dat hij eerder wordt getoond.
04 maart 2009 16:01
jensen
[quote=130815]
Zou het eens niet tof zijn om een b?taversie van Se7en TW te geven? (Uiteraard veel technische storingen dan maar naar beta gaan is ook een eigen keus:p.)
@Mod: ik wist wel dat het niet echt een se7en lay out krijgt maar ik vind het zo gemakkelijkst om de lay-out te benamen)
[color=red]Mod: "Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen", staat 3 berichten boven deze ...[/color]
04 maart 2009 16:13
blingking
[quote=130820]
Het wordt geen Windows 7 style. lol
Tevens, ze zeiden nee. Denk niet dat daar verandering in komt :P
04 maart 2009 16:17
erwin_w
Mensen, er wordt geen Beta uitgegeven, Rax is al druk genoeg om deze nieuwe lay-out te maken, zadel hem dan ook niet op met een Beta-versie (spaar Rax een beetje)
Er is wel een test-versie maar die is alleen voor de Crew beschikbaar en misschien enkele leden maar deze niet vrijgegeven worden en er worden ook geen screenshots geplaatst.
Jullie zullen toch geduld moeten opbrengen hiervoor, voordat dit topic werd gestart was er ook (nog) geen vraag naar.
Mocht Rax zelf vinden om een screenshot te plaatsen o.i.d. dan zal hij dat vanzelf laten merken, dus vragen heeft weinig nut.