Ik heb hier ook geen problemen met de website. Ik gebruikt een computer uit +/- 2002, dus je kunt wel een beetje voorspellen dat deze niet de snelste is, maar deze website loopt gewoon snel, geen lange laadtijden. Op mijn laptop die nieuw is, loopt 'ie net zo snel ;).
Edit: Ik vind deze layout er mooi uitzien. Ik hoop dan ook dat je kan kiezen voor de layout die we nu nog hebben en de nieuwe, maar het is aan Rax om dit te beslissen. Dit is tevens zijn forum als ik me niet vergist :).
04 maart 2009 19:07
lolleflikker
Is er al enige 'relise' datum vrijgekomen? Ik zit al te wachten tot de nieuwe lay-out er is. Doe zo voort Ras! En de rest op TW.nl natuurlijk ook!
04 maart 2009 21:56
zone
[quote=130846]Ik ga een persoonlijk gokje wagen mar ik denk mei/juni
04 maart 2009 21:56
caspar
[quote=130847]
En ik gok 'persoonlijk' dat je aan de vroege kant zit. Geef Rax lekker de tijd?
04 maart 2009 22:27
nickk
Rax is momenteel nog druk bezig om de layout te maken, alles werkt nog niet en er komen steeds meer dingen bij. In de periode mei/juni zal het waarschijnlijk niet - meer - worden, omdat dat te snel is.
Ook zal de site wanneer hij af is door de crew goed worden getest om fouten te voorkomen, zodat die er nog uit kunnen worden gehaald.
Een 'release datum' is niet vast gesteld, maar je moet toch richting kwartaal 3/4 van 2009 moeten gaan om een goede gok te maken. Het zal dus waarschijnlijk nog wel een half jaar gaan duren ...
05 maart 2009 10:35
flevoduckie
Suc6 met het maken van de nieuwe tw, ik ben zeer benieuwd ;)