Ik heb een laptop van compaq (ja ik weet het, het is niet ideaal) en opzich niet zo heel veel problemen mee gehad. Orgineel stond er vista op maar die heb ik eraf gegooid en dus XP erop gezet.
Sinds gister heb ik wel een porbleem als ik wil inloggen in windows krijg ik een foutmelding dat het wachtwoord verkeerd is. Het was me ook opgevallen dat in een keer een lamp bij een toets brand ( scroll, num lk) als ik het dan dus uit zet met fn en dan num lk dan kan ik wel inloggen.
Weet iemand hoe dat kan en wat je er tegen kunt doen ?? ik heb wel gekeken maar volgens windows bestaat die fout niet (ik had een mailtje geschreven maar ze willen beweren dat windows zo goed is en bla bla en dat die fout absoluut niet kan bestaan).
grz Timo
03 maart 2009 13:24
erwin_w
Beste Timoo,
Ten eerste een welkom op TW.
Ten Tweede, zou je eerst even de regels en help willen doornemen m.b.t. het openen van een Topic.
Het is namelijk de bedoeling, en wat wij zeker hier verwachten, dat je eerst zelf gaat zoeken naar oplossingen en deze gevonden items/links hier gaat vermelden.
Mocht je er dan helemaal niet uitkomen dan kan je deze vragen hier gerust stellen.
Dus eerste zelf zoeken en dan pas vragen stellen want ui je OP blijkt niet dat je zelf wat hebt ondernomen m.b.t. dit probleem.
03 maart 2009 14:04
jasonpoll
Heb je heel toevallig een draadloos Toetsenbord gebruikt? Want dan is het namelijk zo dat je de NumLock toets hebt ingedrukt, maar bent vergeten het voor het afsluiten te de-actriveren(door simpel de toets nog een keer in te drukken;))
[offtopic] Ik heb zelf ook een Compaq(zowaar ook HP), en dit is de enige laptop waar ik (nog) geen problemen mee heb gehad;)[/offtopic]
03 maart 2009 14:14
sonnyboy772
Beste, kijk even na of je bij het afsluiten zeker de numlock terug afzet
03 maart 2009 14:21
timooo
he dankje dat jullie willen helpen. Maar als ik windows afsluiten staat de toets uit en als ik hem dan opstart staat hij ook uit maar zo gauw je bij het inlog-scherm komt gaat hij aan en dat is heel erg vervelend omdat je hem dan elke keer moet uitzetten.
p.s. erwin ja ik heb wel gekeken maar volgens windows bestaat die fout niet (ik had een mailtje geschreven maar ze willen beweren dat windows zo goed is en bla bla en dat die fout absoluut niet kan bestaan).
[color=red]Mod-bericht; Mijn vraag blijft dan, en dat geldt voor meerdere hier, waarom wordt dit dan niet vermeld in de OP? Wij zijn geen helderziende hier dus even wat aandacht hieraan zou niet verkeerd zijn dacht ik zo[/color]
03 maart 2009 15:58
matthijsk
Als het goed is is de oplossing heel simpel, gewoon even een los USB toetsenbord aansluiten, en dan numlock uitschakelen. Vervolgens de opnieuw opstarten met het toetsenbord en niet meer aan. Probleem zou weg moeten zijn.
03 maart 2009 16:05
jasonpoll
ff een vraagje? waarom worden hier antwoorden die ik eigenlijk in 1 van de eerste posten heb gepost opnieuw gepost?
03 maart 2009 16:13
timooo
ik ga het zo proberen als ik een los toetsenbord heb dat zou fijn zijn als eht werkt, maar lijkt me onwaarschijnlijk heb er nog nooit een ander toetsenbord aan gezet.
03 maart 2009 16:20
matthijsk
[quote=130729]
Waarschijnlijk omdat jij het daar had over een draadloos toetsenbord.
03 maart 2009 16:35
timooo
hee ik heb inderdaad geprobeerd met een ander toetsenbord het probleem te verhelpen maar jammer genoeg werkt het niet. dat lijkt me ook al raar want heb nooit ander toetsenbord op aan gesloten en het gaat pas aan bij het inlog-scherm.