[quote=132935]Dat er bijna geen nieuws wordt geupload, komt omdat er bijna niemand dus zelf nieuws wil (1) of kan (2) schrijven of dat nooit 'gaat' doen (3).
De uploads (dus Nieuws, Tweaks, Tools etc) dienen dus allemaal zelf geschreven te worden en er mag ook niet meer naar plaatjes gelink te worden (deze kan je eigen host of plaatjesupload.nl zetten).
Op het forum mag je heus nog wel 3/4 regels quoten van een andere site, maar niet de bedoeling dat je ook in het forum lapen tekst van andere site's zet. Dus bijv. voor een erroroplossing van MSN. Dit kan/mag je natuurlijk wel zelf gaan schrijven :P.
17 april 2009 15:41
windows7
[quote=132935]Heb je gelijk in, dat nieuws wat nu op de voorpagina staat is toch al oud zeg.
17 april 2009 15:56
erwin_w
Wat let jullie dan om eens een goed nieuwsbericht op te stellen en TW lekker up-to-date te houden.
Iedereen kan lezen en schrijven (gaan we van uit dan) dus dat mag geen problemen op leveren.
17 april 2009 16:01
kyentei
[quote=132938]
En wie ben jij om daarover te oordelen? Maak eerst je school maar eens af voordat je je gaat bemoeien met de wet ^.~ En dat geldt voor meerdere koters hier.
17 april 2009 16:01
theshit1983
Elkaar de grond intrappen is het makkelijkst Kyentei maar probeer de volgende keer eens wat opbeurends na zulke mense te sturen.
(Overigens ben jezelf ook nog een koter).
Maar dit is zoals al wel duidelijk is offtopic dus graag weer ontopic allemaal:).
17 april 2009 16:15
kyentei
[quote=132943]
Ik mag dan volgens jou nog een koter zijn, maar jij gedraagt je er op dit moment meer naar door je in een gesprek te mengen waar je eigenlijk buiten valt. Eigenlijk heb ik niet eens zin om hierop in te gaan. Dat deze personen niet mee willen met de nieuwe regel op tweakwindows omdat deze site zich ook maar aan de wet te houden heeft is hun probleem, dat jij er nu iets persoonlijks van probeert te maken staat me echter helemaal niet aan. Je hoort nog van me.
17 april 2009 16:17
sparkey
Zullen we nu weer ontopic gaan mensen?
17 april 2009 16:19
kyentei
[quote=132945]
Ik ben nog geen seconde off-topic geweest, het gaat nog steeds om de auteursrechten en het enige wat hier gebeurt is het plaatsen van meningen. Jouw bericht is echter compleet off-topic, zullen we dat aan de mods over laten? =.="
17 april 2009 16:20
nickk
[b][color=blue]Leden,
De spanningen lopen hier iets te hoog op uit een aantal reacties (mede uit de vorige bladzijde) waarop fel gereageerd wordt door sommige leden.
Natuurlijk mag je zelf je eigen mening uiten hier, maar maak het elkaar niet te moeilijk of draai iemand niet 'figuurlijk' de nek om.
Graag niet verder ingaan op het wel of niet zelf kunnen plaatsen van nieuws (uploads) en dat er nauwelijk nieuws bijkomt e.d. Als je zelf geen nuttig antwoord wil/kan/zou willen geven, post hem dan niet, is het wat makkelijker voor ons natuurlijk.[/color][/b]
17 april 2009 16:29
justy
`Artikel 15
1. Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd het overnemen van nieuwsberichten, gemengde berichten, of artikelen over actuele economische, politieke, godsdienstige of levensbeschouwelijke onderwerpen alsmede van werken van dezelfde aard die in een dag-, nieuws- of weekblad, tijdschrift, radio- of televisieprogramma of ander medium dat eenzelfde functie vervult, zijn openbaar gemaakt, indien:
1?. het overnemen geschiedt door een dag-, nieuws- of weekblad of tijdschrift, in een radio- of televisieprogramma of ander medium dat een zelfde functie vervult;
2?. artikel 25 in acht wordt genomen;
3?. de bron, waaronder de naam van de maker, op duidelijke wijze wordt vermeld; en
4?. het auteursrecht niet uitdrukkelijk is voorbehouden.
2. Ten aanzien van nieuwsberichten en gemengde berichten kan een voorbehoud als bedoeld in het eerste lid, onder 4? niet worden gemaakt.
3. Dit artikel is mede van toepassing op het overnemen in een andere taal dan de oorspronkelijke.`