-
ghostrider
hallo allemaal
ik zat laatst gewoon op mijn laptop en ik zag ineens dat ik Norton op me laptop had staan, terwijl ik hem niet eens heb geinstaleerd.
ik heb het al een paar x verwijdert met Revo, maar hij blijft maar komen.
Ze zeggen ook dat Norton heel moeilijk te verwijderen is... nu snap ik waarom.
kan iemand mij helpen met mijn probleem?
Grtz Matthias
05 maart 2009 18:54
-
matthijsk
Ik weet er alles van, probeer dit eens
dit zou moeten werken.
05 maart 2009 18:56
-
jasonpoll
Kan het zijn dat dit door de beveiliging van XP komt? ik heb hier namelijk ook last van gehad, uiteindelijk heb ik Prof erop gezet;)
05 maart 2009 18:57
-
ghostrider
[quote=130880] ik zou het niet weten..
05 maart 2009 19:24
-
kyentei
Wat een meerwaarde aan het topic zeg! Heb je de mogelijke oplossing van Matthijsk al geprobeerd? Tevens zou ik graag willen weten wat voor besturingssysteem je gebruikt en of deze pre-installed was of dat je deze zelf geinstalleerd hebt op het desbetreffende systeem. Want ik wil en ga je niet proberen te helpen met zo'n magere openings-post. Eerst informatie en symptonen bieden, dan lossen wij het op.
05 maart 2009 21:53
-
sonnyboy772
Probeer eens de norton removal tool op de site van symantec
[mod]Voordat je een antwoord geeft check altijd eerst even de eerder geplaatste berichten, deze oplossing is al gegeven door Matthijk nl.[/mod]
05 maart 2009 22:02
-
blingking
Idd luister naar Sopherian. Graag meer info.
Maar wat ik nu uit je post kan halen. Is dat je Norton hebt verwijderd, maar er zitten nog componenten van Norton op de pc die moeilijk (niet kan niet..:P) te verwijderen zijn.
Dit geeft Symantic zelf toe, hiervoor bieden ze dus ook de Norton Removal Tool aan die al in de 1ste reactie werd gegeven.
Ik denk toch wel dat je met de Removal Tool genoeg hebt. Aangezien een AntiVirus geen virus is dat steeds terugkomt. Met de juiste handelingen blijft hij weg. (zelf hier op 2 laptops gedaan toen ze Norton voorgeinstalleerd kregen. ;) )
06 maart 2009 13:47