Tekst veranderen in startmenu
maart 2009
-
2103hallo tw'ers.
weet iemand hoe ik de tekst van mijn start menu moet veranderen?
klik hier voor het plaatje
thanks!
(als je iets uitlegt over rescource hacker of het register, leg het dan a.u.b wel goed uit... ik wil namelijk geen kapotte computer...)14 maart 2009 13:42 -
nickkWaarom wil je "Windows XP Profesional' daar veranderd hebben?, volgens mij als je het kan veranderen heb je overal die naam die jij in het startmenu wil hebben. Dit komt omdat alle bestanden betrekking op elkaar hebben hebben. Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat het niet kan.14 maart 2009 14:10
-
erwin_wOf je het kan veranderen betwijfel ik maar je kan de tekst wel helemaal weg krijgen.
Ga daarvoor naar de eigenschappen van het startmenu en kies daarvoor 'klassieke weergave' (dit had je al gedaan anders had je dit menu niet)
Nu ga je naar 'aanpassen' en zet daar een vinkje bij 'Kleine pictogrammen in het menu Start weergeven'.
Nu krijg je het startmenu zonder de tekst 'Windows XP Professional.14 maart 2009 14:35 -
shaqielMisschien is dit wat http://www.digitalplace.nl/tutorials/startknop-tekst-veranderen ?15 maart 2009 11:52
-
erwin_w[quote=131387]
Dit gaat over de startknop zelf en de TS-er wilt de tekst gewijzigd of verwijderd zien die verticaal geschreven staat, dus de tekst "Windows XP Professional'15 maart 2009 11:54 -
weselIk denk dat de enige oplossing voor zijn probleem de oplossing is die Erwin_w geeft. Maar als hij dat nou is probeert en dan hier post of het gelukt is of mislukt is zou het wel fijn zijn;)15 maart 2009 12:08