Aansluiten
Topic gesloten
maart 2009
-
dynastyHoe sluit je je pc op een tv aan, dus als je met de muis beweegd dat het dan precies gelijk ook op de tv gebeurt.22 maart 2009 13:46
-
leviathanBegin eens met het vermelden met welke aansluitingen je op je TV en je PC hebt zitten. Zet ook in je topic start wat je al geprobeerd hebt. Op dit moment is je topic onder de maat zal verbeterd moeten worden om niet gesloten te worden.22 maart 2009 13:50
-
sparkey22 maart 2009 13:52
-
jasonpollJe moet een speciale videokaart (PCTV kaart als ik me niet vergis) hebben, anders zal dit niet mogelijk zijn.
Ook moet je pc aansluitingen hebben(zie hierboven), hetzelfde geld voor de PC (vandaar de PCTV kaart).
Verder kunnen we je niet helpen, we weten wat je hebt geprobeerd.
EDIT: het editen van Leviathan heb ik te laat opgemerkt, daardoor staat het misschien dubbel.22 maart 2009 13:54 -
timentingHoi,
Misschien mag ik je ook wel er op wijzen dat google er ook is.
als ik jou zin op google intyp vind ik van alles gebruik de zoekterm:
Hoe sluit ik een tv op pc aan.
1 van de resultaten die je dan vind:
voorbeeld:
Ook jij bent 1 van de mensen die nog steeds geen OP kan maken.22 maart 2009 13:56 -
sparkey[offtopic]Timenting, die link had ik Dynasty ook al gegeven, maargoed verder niet erg.[/offtopic]22 maart 2009 14:24
-
erwin_w[mod]Hier gaat een lock op om de reden dat de TS-er totaal geen moeite doet (dus eigen initiatief) om zelf hier iets aan te doen op bv. Goolge e.d.. Lees eerste nog eens de regels door en neem Help, leer een topic schrijven ook eens door[/mod]22 maart 2009 14:42