[LimeWire] Geen tekst in contextmenu
maart 2009
-
kaboomskiIk hoop dat het is toegestaan om dit probleem te vermelden en hulp te vragen, aangezien het om een downloadprogramma gaat.
Probleem
Als ik met mijn rechtermuisknop op de tabbladen klik zie ik geen tekst. Het gaat om LimeWire 5.0.2 op een Windows XP Systeem. Met Vista werkt wel alles goed.
Details
Als je op een tabblad klikt met je rechtermuisknop, dan krijg je normaal een contextmenu met tekst. Dan kun je verschillende tabbladeren toevoegen en verbergen. Die tekst mis ik nu. Ik krijg in plaats van tekst dus gewoon een witte vlakte.
Hieronder zie je dat bij categorie 'all' de contextmenu wel goed verschijnt:
[img]http://img256.imageshack.us/img256/9493/weltekst.png[/img]
Bij de categorie 'audio' en de overige zie je dus dit:
[img]http://img293.imageshack.us/img293/5551/geentekst.png[/img]
[offtopic]Als zoekopdracht koos ik voor 'test', dus zie je in het rijtje: Aids Test :D, sorry daar heb ik overheen gekeken[/offtopic]
Wat heb ik al geprobeerd
Ik heb op Google gezocht en ik kwam uit op het LimeWire forum, maar dit ging over het probleem dat vanaf het starten van LimeWire alles wit was, menu's interface, een groot wit schherm dus. Dit heb ik niet. Alleen de contextmenu's.
Wat wens ik van TweakWindows?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt (Y)30 maart 2009 21:51 -
timentingEerst even dit,
Dit is de meest veilige methode. Je voorkomt niet alleen dat persoonlijke informatie wordt verspreid, door niets te delen kun je ook niet vervolgd worden wegens illegaal aanbieden van zaken. Zolang je je beperkt tot downloaden van muziek, plaatjes en video kun je op deze manier Limewire legaal gebruiken.
Bron:
Heb je limewire al opnieuw geinstaleerd ?
Om maar even makkelijk te beginnen dan maar.31 maart 2009 08:36 -
matthijskDit is een ontwerpfout in limewire, zodra je er met de muis overheen gaat kun je het als het goed is wel lezen maar een heel lichte letterkleur. Probeer eens een andere skin toe te passen.31 maart 2009 09:53
-
kaboomski[quote=131955]Ik weet dat als je niet deelt dat het legaal isGek eigenlijk, maar goed. LimeWire heb ik al opnieuw ge?nstalleerd, maar dat hielp helaas niet.
@ Matthijsk, als ik met m'n cursor er overheen gaat, dan verschijnen wel de vinkjes, maar niet de tekst :D. Raar. Een skin in LimeWire 5 kan volgens mij niet meer. Dat ging alleen in 4.18.8 en ouder.31 maart 2009 11:42