Belangrijke mededeling !!
Topic gesloten
maart 2009
-
erwin_w
Belangrijke mededeling
Beste TweakWindows leden,
De laatste tijd (zeg gerust het laatste jaar) is de sfeer op TweakWindows niet meer wat het geweest is en de bezoekersaantallen is drastisch naar beneden gegaan.
Ook het respect onder de leden wordt niet meer echt gewaardeerd, blijkt wel aan de acties van afgelopen week.
Dit alles heeft ons als Crew bijeengebracht en hebben er een hele middag over gediscussieerd wat wij hieraan konden gaan doen.
Vele idee?n, tips en nog meer van die zaken hebben wij openlijk op tafel gelegd en er mag gerust gezegd worden dat het er redelijk heftig aan toe is gegaan over wat hieraan gedaan kon gaan worden.
Alles wat er zoal de laatste tijden gebeurt is m.b.t. pesterijen, geen respect hebben, onderlinge irritaties en dan ook nog het gebeuren van de auteursrechten hebben wij hierover goed over gesproken.
Helaas hebben wij van al deze punten geen concrete oplossingen kunnen vinden en hebben er op een gegeven moment een eindconclusie hieruit moeten halen wat niet bij iedereen met een goed gevoel zal overkomen.
Wij, lees Crew, hebben moeten doen besluiten om per 2 april niet meer als TweakWindows door te gaan. Daarmee komt na jaren helaas het eind aan TweakWindows en het geeft ons dan ook geen goed gevoel om dit aan jullie te moeten mededelen.
Wij hebben getracht om dit in eerste instantie voor te zijn door het aanstellen van extra moderators en strengere optredens maar helaas gaf dat geen resultaat. Sommige Crewleden zagen het ook niet meer echt zitten om hiermee door te gaan zoals jullie al wel gemerkt zullen hebben m.b.t. afwezigheid van hen de laatste tijden.
Zoals jullie al wisten was Rax ook al bezig om toch nog zijn beste beentje voor te zetten door met een complete nieuwe lay-out aan de gang te gaan maar ook deze werkzaamheden heeft hij per direct gestaakt.
Als laatste willen wij als Crew de leden toch enorm bedanken voor de grandioze inzet voor al die jaren om TweakWindows toch te geven wat mensen willen zien.
Uiteraard willen wij Rax enorm bedanken voor zijn inzet en veel respect voor alle werkzaamheden die hij in zijn priv?tijden heeft gespendeerd aan TweakWindows.
Ook alle Administrators en Moderators bij deze bedankt voor alle hulp en steun in de afgelopen jaren.
Namens de totale Crew van TweakWindows wensen wij jullie veel succes toe op eventuele andere forums.
Rax, BlackSorcerer, Eti?nne, Leviathan, Keitaro, Masterwillems, EasyBoarder, Wesleysneijder en Erwin_w
....Bedankt voor alles !!
31 maart 2009 23:24 -
kyenteiMijn mening slaat ongeveer op het bovenstaande. Ik heb hetzelfde meegekregen en ervaren en vind dit een duidelijke en tevens goede beslissing. Echter is het wel spijtig van de community.
Ik heb hier een fijne tijd gehad en wil iedereen daarvoor hartelijk bedanken.31 maart 2009 23:28 -
ikkusIk heb de laatste tijd hier al veel van gemerkt helaas.
Ik ben al lid sinds 2005 en heb al sinds 2006/2007 gemerkt dat het achteruit ging met de sfeer.
Jammer dat het zover heeft moeten komen, maar het is denk ik wel een goede oplossing, zodat alle ruzies en pesterijen ophouden. Het is namelijk veel te erg geworden sinds 2009.
Ik heb hier in ieder geval een fijne tijd gehad en ik wil iedereen bedenken wie toch een goede bijdrage heeft geleverd aan de site.31 maart 2009 23:48
april 2009
-
mzq9300Ik ben nu bijna een jaartje lid van tweakwindows(vanaf juni 2008).
Van Juni tot ongeveer Oktober/November leek de sfeer mij erg goed en had ik het erg naar mijn zin.
De tijd hierna kwamen er niet veel topics meer die mij aanspraken.
Vanaf ongeveer november tot nu vind ik dat de layout van de website een beetje saai is, want
in windows kijk je al de hele tijd tegen zo'n style aan, maar op een website zoals deze had ik iets ''eigens'' wel iets mooier gevonden.
Ik ken geen andere site die zoveel info bevat over het windows gebeuren dan deze. Erg jammer dus dat het dicht gaat.
Aangezien de site morgen dicht gaat heb ik vandaag even wat interessante uploads gekopieerd naar mijn pc.
Verder wil ik iedereen bedanken die mij en de andere iets geleerd heeft.
Mvg, mzq9300
[offtopic]op tweakers mzq6600[/offtopic]01 april 2009 10:33 -
weselEcht jammer dat TweakWindows gaat stoppen, als je een vraag/probleem had werd die (bijna) altijd opgelost. Je hoefde dan niet meer naar verschillende websites, maar je kon (na het googlen:P) meteen naar TweakWindows.
Jammer dat het zover heeft moeten komen, maar het besluit vind ik terecht omdat inderdaad de sfeer achteruit is gegaan en ook het respect is zeer zeker gedaald.
Alle crewleden bedankt voor deze goede website, en ik wens jullie verder veel succes met ander werk of gewoon de vrije tijd;)
BEDANKT!
Mvg. Wesel (voor dit keer mag dat er wel onder vind ik:P)01 april 2009 10:55 -
matthijskWat jammer om te horen, ik ben zelf nog niet zo heel lang lid maar ik vindt het echt heel jammer dat jullie stoppen.
Ik hoop dat jullie ooit nog weer een keer terugkomen, maar tot dan wens ik jullie heel veel succes met wat jullie dan ook gaan doen.01 april 2009 12:25 -
zoneHier ga ik volledig mee akkoord.
[offtopic]Hmm...[/Offtopic]01 april 2009 12:59 -
sparkyIk ben ook al enkele jaren lid op Tweakwindows heb nog Xptune gekend.
Mja, ik begrijp jullie beslissing maar kvind het wel enorm jammer ;)
[offtopic] hmm, wel vreemde dag om zoiets te melden, niet? [/offtopic]01 april 2009 13:12 -
blingkingWat moet gebeuren, moet gewoon gebeuren.. Vind het alleen zeer zonde dat TW.nl ten onder gaat. Ik vond mijn tijd op TW gezellig en zeer leuk. Jammergenoeg merkte ik ook, de laatste tijd, dat er mensen komen die de sfeer verpesten.
Vind het jammer dat het op zo'n manier moet eindigen.
De Crew en de leden wil ik graag bedanken voor de gezellige tijden..
[offtopic]Omg, als dit een 1 april grap is, zoals spraky het zegt.. :P damn it[/offtopic]
01 april 2009 13:13 -
kyentei[quote=132009]
Echter is dit bericht GISTEREN al geplaatst na lang overleg van de moderators, zoals je kan zien ;) Dat mensen het vandaag pas lezen is hun eigen schuld.01 april 2009 13:16 -
amahldus tw gaat offline ?:O01 april 2009 13:33
-
devosdesignIk vindt het zeer jammer, vondt het altijd tof op tweakwindows. Maar ze hebben een stuk gelijk, want de sfeer was niet meer leuk. Daarom ben ik te laatste tijd ook minder online geweest.
Maar vindt echt spijtig dat het zou moet eindige. Maar wel aan alle mensen van de crew een proficiat. Ze hebben tw goed begeleid.01 april 2009 13:47 -
vixstaZe hebben helemaal gelijk, een aantal leden gedroeg zich zo tegen de regels, en dat belemmerde de sfeer hier ook enorm,
Ik heb hier 2 jaar een fijne tijd gehad, jammer dat het zo moet eindigen.:(
[offtopic] dank je wel yellow[/offtopic]01 april 2009 14:46 -
sparkey[offtopic]Is dit geen 1 april grap?[/offtopic]
Ontopic: Is dit niet jammer voor de Premium users die hebben netjes betaald voor TweakWindows?
Verder wel jammer.01 april 2009 14:51 -
igiAh, natuurlijk!
Het zal wel een 1 april grap zijn (dat hoop ik in ieder geval) :P01 april 2009 14:52 -
sparkeyLaten we hopen dat het een 1 april grap is!01 april 2009 14:55
-
amahl[quote=132018] idd hopen ja zou wel raar zijn he ineens ? gemengde gedachtens01 april 2009 14:58
-
mzq9300Haha natuurlijk is dit een 1 april grap.
Ik ben er goed in getrapt hoor.
Ik denk het omdat:
- Je gaat niet 2 dagen van tevoren pas vertellen dat de site stopt
- Een van de mods had al lang al moeten reageren dat dit geen april grap is
- Als je op een april een topic opent dan is het nog nepper
- Dit is waarschijnlijk bedoeld om de sfeer te verbeteren01 april 2009 15:18 -
sparkeyHet kan best echt zijn hoor, misschien was het al eerder bekend en laten de Moderators/Admin's het nu weten.01 april 2009 15:20
-
sparkeyHet verbaasd mij ook dat dit uitgerekend op 1 april wordt gemeld *-)01 april 2009 15:26
-
blingking[Offtopic]Speel gewoon mee alsof het echt gebeurt..Voor het geval echt is, dan ziet de crew dat je gehecht bent aan TW.. EN dan heeft de crew nog lol dat ze jullie heeft gepakt met 1 april... Net als vorig jaar met die quiz, dat was leuk =) [/offtopic]01 april 2009 15:30
-
erwin_wEven wat aanvullende info m.b.t. de berichtgevingen hier omdat er nogal wat onduidelijkheden zijn.
- Zoals jullie gezien hebben was dit bericht niet op 1 april maar op 31 maart geplaatst, zou misplaats zijn als dat op 1 april geplaatst zou worden.
- Deze beslissing was al reeds eerder bekend bij de crew, we wilde het later laten ingaan maar gezien de vervelende acties van afgelopen periode was het voor ons noodzaak om dit z.s.m. door te zetten.
- Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat meerdere Crew-leden minder of helemaal niet meer aanwezig zijn, enkele hebben hun taken op non-actief gesteld i.v.m. de afgelopen acties van leden.
- Dat het bij sommige het gevoel geeft dat dit als grap zou overkomen kan ik een beetje inkomen maar wij als Crew kunnen dit helaas niet als grap zien, vooral gezien de inzet die de laatste tijden is gedaan. Geldt zeker voor de inzet van Rax die dus nu de werkzaamheden m.b.t. de nieuwe lay-out heeft gestopt.
- De personen die sinds kort een Premium-account hebben aangeschaft zullen hierover verder ge?nformeerd worden m.b.t. eventuele teruggave van hun donatie (is wel zo schappelijk).
Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid zal brengen hier.
PS. Dat er tussendoor niet gereageerd is op deze berichten hierboven komt omdat vele of op school zitten en/of op het werk zijn en dus geen of weinig tijd hebben om te reageren.01 april 2009 15:39 -
kyenteiIk snap dat meerdere leden dit een aparte datum vinden en hun vermoedens hebben. Echter is er blijkbaar geen sprake van 'het spelletje meespelen' Blingking gezien de serieusheid van dit bericht.
Ik vind het spijtig dat veel leden dit op een 'grapje' vinden lijken.01 april 2009 16:41 -
ikkus@Kyentei
Dat is inderdaad heel vervelend. Straks is onze favoriete site weg, en dan is het ook over met TW.nl. Dan is het pas triest als iedereen denkt dat dit een grapje is.01 april 2009 16:44 -
amahllaten zo veel verstand bij elkaar schrapen en 2 april doen had t geloofwaardiger overgekomen01 april 2009 16:48
-
louwrenswaarom moeten jullie gelijk alles verpesten? :P
Tis veel leuker om het goed door te drammen (A)
Onze coach is vandaag ook ff goed beet genomen door een klasgenoot. Hij zei dat hij een bloedneus had xD
@ Erwin_w: masterlijk stukje tekst en die edits, dat kan toch niet?:P
edit: oh, er is ook nog een pagina 1, over het hoofd gezien ^^
nog een edit: Waar is die MyStats teller gebleven?01 april 2009 16:51 -
sparkeyHet is wel zeer jammer, had hier een leuke tijd gehad jammer dan van Yellow, maar toch wil ik het TW team bedanken voor de inzet en de moeite!
Ik wens jullie allemaal veel succes verder..!
Sparkey01 april 2009 16:51 -
jaspervhDit is zeker een 1 april grap....... toevallig vandaag medegedeeld.
Als dit wel waar is, vindt ik dit zeer onverwachts.01 april 2009 17:04 -
sparkeyWaarschijnlijk is dit toch w?l waar, en ik kan het ook best begrijpen waarom.
[offtopic]@Jasper, dit is sinds gister al medegedeeld.[/offtopic]01 april 2009 17:05 -
kyentei[quote=132044]
Lees je wel een topic helemaal door? :S
Zoals je kan zien is het topic vandaag actief MAAR al gisteren ontworpen na lang overleg van de moderators. Je kan wel aannemen dat deze mensen overdag niet thuis zijn (school, werk) en dus pas 's avonds kunnen overleggen. Ik ben er van overtuigd dat zij hun uiterste best hebben gedaan om dit zo snel mogelijk aan ons te kunnen melden.01 april 2009 17:10 -
blingking[quote=132044]
Als je goed kijkt, doet een datum eigenlijk niks.
Het gaat hier om de sfeer het afgelopen jaar...Tevens hebben ze het geprobeerd te fixen door meer mods en regels.
Dit had blijkbaar geen effect, waardoor ze dit besluit moesten nemen.
Data's hebben eigenlijk niks hiermee te maken.01 april 2009 17:12 -
jaspervhWat ik wel vindt, is dat als iemand een vraag stelt, dat er dan vaak heel bot gereageerd wordt van: ZOEK HET MAAR UIT OP GOOGLE! en als je de volgende keer niet googlet, dan ondervindt je hier de consequenties van!, zegt de moderator dan.
Dan heb ik zoiets van, geef dan gewoon antwoord.
En wat voor iets is er afgelopen week dan gebeurd?01 april 2009 17:23 -
sparkeyDit staat ook in de Regels dat je eerst moet Goog'len en daarna pas een topic erover aanmaakt.01 april 2009 17:25
-
blingking[quote=132051]
Waarom opeens zo'n reactie..
Nou kijk.. Iemand maakt een topic, daarin vraagt hij hoe hij de skin van windows kan veranderen.
Het antwoord vind je gelijk op google, ten eerste vind je het eerder dan dat iemand een bericht naar je schrijft.. ten tweede, het is zeeeeeeer iritant als iemand zulke vragen stelt.. we zitten hier niet ons tijd te verdoen aan zulke antwoorden.. Zoiets heet tevens Verantwoordelijkheid
Bijv. ene Yellow, hield zich totaal niet aan de regels.. en hij poste spinnenfoto's (meerdere keren, ook al was ie gewaarschuwd) in een topic waar iemand een fobie had voor spinnen.. Uhm JA HALLO? >.<01 april 2009 17:30 -
ikkusYellow was een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet nog wel meerdere voorbeelden, maar daar gaat het niet om.
Onlangs hielp ik iemand met een script voor zijn site (ging over een mobiele pagina volgens mij).
Ik heb toen het hele script voorgekauwt en hem stap voor stap uitgelegd hoe het in elkaar zat. Ook had ik hem alle technische termen uitgelegd. Deze informatie echter was met een heel simpele zoekterm op Google te vinden (dat had ik ook gedaan).
Toen bleek het allemaal nieteens te kunnen op zijn host, en dat had hij gemakkelijk zelf kunnen uitvinden. Om nog maar te zwijgen over de informatie die ik gegeven had, want dat stond ook kant en klaar op Internet.
Dit is maar 1 voorbeeld, maar omdat dit soort dingen steeds vaker gebeurden kan het nu gewoon niet meer.01 april 2009 17:53 -
jaspervhtjah..... wanneer gaat tw offline dan?01 april 2009 17:57
-
blingking[quote=132060]
Lezen....
[quote]Wij, lees Crew, hebben moeten doen besluiten om per 2 april niet meer als TweakWindows door te gaan. Daarmee komt na jaren helaas het eind aan TweakWindows en het geeft ons dan ook geen goed gevoel om dit aan jullie te moeten mededelen.[/quote]01 april 2009 18:02 -
jasonpollIk vind het echt jammer, dat door een stel irritante "pubers" (daar reken ik mezelf ook mee, m.b.t. tot me OW;)) deze prachtsite offline moeten helpen. Ik vind zelf dat de sfeer onderling nogal redelijk gespannen was, zoals eerder is aangegeven, er werd meteen "GEBRUIK GOOGLE" gezegt.
Ik wil Rax ook nog graag bedanken, wie zijn tijd heeft opgeofferd om Tweakwindows online te krijgen en online te houden.
Goed gedaan Rax(y)
Ook wil ik graag nog de Moderatoren en Admins bedanken, voor het netjes houden van de Topics, maar vooral het helpen van mensen die hulp nodig hebbeb/hadden.
Goed gedaan Crew (y)
En vaarwel TW'ers, voor de fijne tijd die ik hier nog heb kunnen hebben:)01 april 2009 18:19 -
reinout95@ Blingking, ja en? Ik heb ook niet echt een goed antwoord op die vraag.
WOW, dit vind ik heeeeel erg om te lezen :-|
En dat van 1 april, mogt het zo zijn, ik vind het dan wel behoorlijk misplaatst
En @Jasonpoll (hierboven), ik volg ook jouw voorbeeld:
[size=18][color=blue]Hartelijk bedankt Rax en Crew voor deze prachtige site. Echt jamer maar aan elk verhaal komt helaas ook een eind.[/size]
[size=16]Vaarwel TweakWindows. Gaheen en duik ooit nog eens op, in donkere en bittere tijden bleef je toch nog recht staan maar nu, nu is de tijd aangebroken dat jij weg gaat lopen*[/size][/color]
[size=8]*Zelf verzonne gedicht speciaal voor (de leden/crew van) TW.nl[/size]01 april 2009 18:34 -
jaspervhtjah, dan zal ik hem vast uit mijn favorieten gooien... toch vond ik dit het mooiste forum over Windows. de andere zijn zo standaard en onoverzichtelijk. Toch goed gedaan rax.01 april 2009 18:34
-
sparkey[quote=132070]Daar heb je een +punt.
Het uiterlijk van TweakWindows is inderdaad veel mooier als de andere fora's.01 april 2009 18:35 -
michelvandijkJammer .. Heel erg jammer ..01 april 2009 18:36
-
sparkeyZeker weten ik zal TweakWindows erg gaan misschien, deze site bezocht ik dagelijks!01 april 2009 18:37
-
matthijskJa ik hoop niet dat het een grap is want ik ga zo mijn bank opdracht geven om het gister betaalde geld terug te vorderen...01 april 2009 18:40
-
jaspervhMaar nog even een ding: Waarom post Rax dit dan niet? lijkt me toch logish dat hij zoiets zou posten omdat hij de eigenaar van tweakwindows is...01 april 2009 18:43
-
sparkeyMisschien had Rax hiervoor geen tijd, kan toch Rax heeft ook nog een priv? leven.01 april 2009 18:45
-
jaspervh[quote=132076] Toch geloof ik het nog niet helemaal... naja... ik zie het morge wel. Mocht het waar zijn, dan wens ik iedereen het beste in zijn verdere leven :P01 april 2009 18:46
-
matthijsk[quote=132075]
Ben ik met je eens, en normaal gesproken doe je dit niet zondermeer, maar we wachten af.01 april 2009 18:47 -
sparkeyMaarja, we hopen natuurlijk allemaal dat TW blijft bestaan.01 april 2009 18:49
-
matthijsktuurlijk hoop ik dat in elk geval en ik denk de rest ook01 april 2009 18:50
-
reinout95MELDING: Vanaf morgen kan er niet meer ingelogt worden. De website blijft (zeer tijdelijk) nog wel even online.01 april 2009 18:54
-
timentingJammer heel jammer, maar als het niet anders is het niet anders.
We weten allemaal hoe dit begonnen is.
Crew Bedankt...!01 april 2009 18:55 -
drvJammer dat het zo moet aflopen met Tweakwindows . Ik was elke dag wel een paar keer per dag op deze site te vinden. Ook al was ik niet vaak op de forums te vinden ik vond het toch een erg goeie site met een goede community. Heel erg bedankt: behulpzame members en natuurlijk ook Crew en de Moderators die zich erg voor Tweakwindows hebben ingezet.
Jongens heel erg bedankt ik heb veel respect voor jullie!
Mvg Valentijn01 april 2009 18:56 -
erwin_wEven over de berichtgevingen hier op TW door Rax.
Rax zelf is niet zo'n persoon die berichten opstelt en vraagt dit aan ??n van de andere Crew-members dit te doen, die keuze bepaalt hij.
Dus alle belangrijke berichten over TweakWindows zal nooit en te nimmer zelfstandig vanuit een Crew-lid komen en is altijd i.o.m. de beheerder van TweakWindows.
Hij besteed dit dus uit aan de andere Crew-members, daar komt ook bij dat Rax zelf zeer druk is met zijn werk/stage/priv? en voorheen dan met de lay-out van TweakWindows.
Als je even terug gaat denken zal je merken dat de berichten over TweakWindows bijna altijd door Blacksorcerer zijn geschreven en nooit door Rax zelf, maar BS is dus ook al een tijd niet online geweest en is mij gevraagd om uit naam van Crew deze berichtgeving te plaatsen.
Ik hoop dat dit verder verduidelijkt is hiermee.
01 april 2009 18:57 -
etienneom het nog even extra te verduidelijken, ook ik ben hierbij betrokken geweest. Wij als crew hebben van te voren duidelijk overlegt hoe verder. Met dit als resultaat (helaas), maar het is niet anders...
oja: wat betreft de datum, misschien idd ongelukkig gekozen maar wij vonden gewoon dat we de uitkomst van het overleg zo snel mogelijk kenbaar moesten maken.01 april 2009 19:29 -
mzq9300Wat me nog wel even leuk lijkt is:
Er was volgens mij een site die alleen de admins/mods konden zien.
Hierop was de nieuwe lay-out in beta te zien.
Zouden jullie deze link willen geven?01 april 2009 19:36 -
reinout95ja, geen slecht idee Mzq9300!!
Om TweakWindows voorgoed vaarwel te kunnen zeggen is het toch nog leuk om alle 'hidden spaces' / 'the kitchen of TW' te bekijken. Het dient nu toch geen nut meer.
01 april 2009 20:03 -
sparkeyKlopt, vind ik ook!
We zijn benieuwd.01 april 2009 20:04 -
kyenteiNu maken jullie er een spelletje van nieuwsgierigheid van, totaal off-topic :S01 april 2009 20:12
-
unltd[quote=132085]
Zo druk dat hij niet kan aankondigen dat de site dicht gaat?
Hij heeft er tenslotte veel tijd en moeite aan besteed.01 april 2009 20:13 -
masterwillemsDe andere lay-out zal niet worden weergeven want die is allang van het internet afgehaald. Het is niet een beslissing die over i nacht ijs ging en RAX zag het al een beetje aankomen aan de reacties van ons.01 april 2009 20:14
-
vinnie1234Weet bijna zeker dat 1 april grap is
1: de betaalde members> Kan niet zomaar.
En is betaalde site. En die loopt nog niet af ;)01 april 2009 20:29 -
sparkeyBetaalde members krijgen een vergoeding zie OP.01 april 2009 20:30
-
masterwillems[quote]En is betaalde site. En die loopt nog niet af[/quote]
Bij RAX word het er per maand afgeschreven en aangezien we dit wel moesten mededelen konden we het niet maken om het voor de maand april op te zeggen.01 april 2009 20:34 -
reinout95Heb eerbetoon geschreven. Zie homepage, 'Headlines van vandaag'01 april 2009 20:35
-
andriesik vond de sfeer eerst nog wel goed (ben nog niet zo lang lid) maar sinds een maand heb ik ook zoiets van er staan topics die nergens over gaan, en dan heb ik echt geen zin om te gaan reageren o.i.d.
MVG,
Andries01 april 2009 20:54 -
reinout95De sterk verslechterde sfeer heeft een diepe wond gemaakt.
TweakWindows is nu stilletjes aan het doodbloeden eraan.01 april 2009 20:57 -
sparkey
TweakWindows.nl Bedankt voor Alles!
Namens Sparkey
[i]Dit is mijn allerlaatste bericht hier op TweakWindows.nl.
Verder iedereen het beste toegewenst![/i]
Met vriendelijke groet,
Sparkey01 april 2009 21:00 -
igor
1 APRIL!!!
01 april 2009 21:04 -
sparkeyIk moet zeggen, een meesterlijke grap hoor!01 april 2009 21:07
-
etienne1 April! zie: dit topic01 april 2009 21:47