Belangrijke mededeling !!
Topic gesloten
april 2009
-
blingking[Offtopic]Speel gewoon mee alsof het echt gebeurt..Voor het geval echt is, dan ziet de crew dat je gehecht bent aan TW.. EN dan heeft de crew nog lol dat ze jullie heeft gepakt met 1 april... Net als vorig jaar met die quiz, dat was leuk =) [/offtopic]01 april 2009 15:30
-
erwin_wEven wat aanvullende info m.b.t. de berichtgevingen hier omdat er nogal wat onduidelijkheden zijn.
- Zoals jullie gezien hebben was dit bericht niet op 1 april maar op 31 maart geplaatst, zou misplaats zijn als dat op 1 april geplaatst zou worden.
- Deze beslissing was al reeds eerder bekend bij de crew, we wilde het later laten ingaan maar gezien de vervelende acties van afgelopen periode was het voor ons noodzaak om dit z.s.m. door te zetten.
- Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat meerdere Crew-leden minder of helemaal niet meer aanwezig zijn, enkele hebben hun taken op non-actief gesteld i.v.m. de afgelopen acties van leden.
- Dat het bij sommige het gevoel geeft dat dit als grap zou overkomen kan ik een beetje inkomen maar wij als Crew kunnen dit helaas niet als grap zien, vooral gezien de inzet die de laatste tijden is gedaan. Geldt zeker voor de inzet van Rax die dus nu de werkzaamheden m.b.t. de nieuwe lay-out heeft gestopt.
- De personen die sinds kort een Premium-account hebben aangeschaft zullen hierover verder ge?nformeerd worden m.b.t. eventuele teruggave van hun donatie (is wel zo schappelijk).
Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid zal brengen hier.
PS. Dat er tussendoor niet gereageerd is op deze berichten hierboven komt omdat vele of op school zitten en/of op het werk zijn en dus geen of weinig tijd hebben om te reageren.01 april 2009 15:39 -
kyenteiIk snap dat meerdere leden dit een aparte datum vinden en hun vermoedens hebben. Echter is er blijkbaar geen sprake van 'het spelletje meespelen' Blingking gezien de serieusheid van dit bericht.
Ik vind het spijtig dat veel leden dit op een 'grapje' vinden lijken.01 april 2009 16:41 -
ikkus@Kyentei
Dat is inderdaad heel vervelend. Straks is onze favoriete site weg, en dan is het ook over met TW.nl. Dan is het pas triest als iedereen denkt dat dit een grapje is.01 april 2009 16:44 -
amahllaten zo veel verstand bij elkaar schrapen en 2 april doen had t geloofwaardiger overgekomen01 april 2009 16:48
-
louwrenswaarom moeten jullie gelijk alles verpesten? :P
Tis veel leuker om het goed door te drammen (A)
Onze coach is vandaag ook ff goed beet genomen door een klasgenoot. Hij zei dat hij een bloedneus had xD
@ Erwin_w: masterlijk stukje tekst en die edits, dat kan toch niet?:P
edit: oh, er is ook nog een pagina 1, over het hoofd gezien ^^
nog een edit: Waar is die MyStats teller gebleven?01 april 2009 16:51 -
sparkeyHet is wel zeer jammer, had hier een leuke tijd gehad jammer dan van Yellow, maar toch wil ik het TW team bedanken voor de inzet en de moeite!
Ik wens jullie allemaal veel succes verder..!
Sparkey01 april 2009 16:51 -
jaspervhDit is zeker een 1 april grap....... toevallig vandaag medegedeeld.
Als dit wel waar is, vindt ik dit zeer onverwachts.01 april 2009 17:04 -
sparkeyWaarschijnlijk is dit toch w?l waar, en ik kan het ook best begrijpen waarom.
[offtopic]@Jasper, dit is sinds gister al medegedeeld.[/offtopic]01 april 2009 17:05 -
kyentei[quote=132044]
Lees je wel een topic helemaal door? :S
Zoals je kan zien is het topic vandaag actief MAAR al gisteren ontworpen na lang overleg van de moderators. Je kan wel aannemen dat deze mensen overdag niet thuis zijn (school, werk) en dus pas 's avonds kunnen overleggen. Ik ben er van overtuigd dat zij hun uiterste best hebben gedaan om dit zo snel mogelijk aan ons te kunnen melden.01 april 2009 17:10