Belangrijke mededeling !!
Topic gesloten
april 2009
-
blingking[quote=132044]
Als je goed kijkt, doet een datum eigenlijk niks.
Het gaat hier om de sfeer het afgelopen jaar...Tevens hebben ze het geprobeerd te fixen door meer mods en regels.
Dit had blijkbaar geen effect, waardoor ze dit besluit moesten nemen.
Data's hebben eigenlijk niks hiermee te maken.01 april 2009 17:12 -
jaspervhWat ik wel vindt, is dat als iemand een vraag stelt, dat er dan vaak heel bot gereageerd wordt van: ZOEK HET MAAR UIT OP GOOGLE! en als je de volgende keer niet googlet, dan ondervindt je hier de consequenties van!, zegt de moderator dan.
Dan heb ik zoiets van, geef dan gewoon antwoord.
En wat voor iets is er afgelopen week dan gebeurd?01 april 2009 17:23 -
sparkeyDit staat ook in de Regels dat je eerst moet Goog'len en daarna pas een topic erover aanmaakt.01 april 2009 17:25
-
blingking[quote=132051]
Waarom opeens zo'n reactie..
Nou kijk.. Iemand maakt een topic, daarin vraagt hij hoe hij de skin van windows kan veranderen.
Het antwoord vind je gelijk op google, ten eerste vind je het eerder dan dat iemand een bericht naar je schrijft.. ten tweede, het is zeeeeeeer iritant als iemand zulke vragen stelt.. we zitten hier niet ons tijd te verdoen aan zulke antwoorden.. Zoiets heet tevens Verantwoordelijkheid
Bijv. ene Yellow, hield zich totaal niet aan de regels.. en hij poste spinnenfoto's (meerdere keren, ook al was ie gewaarschuwd) in een topic waar iemand een fobie had voor spinnen.. Uhm JA HALLO? >.<01 april 2009 17:30 -
ikkusYellow was een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet nog wel meerdere voorbeelden, maar daar gaat het niet om.
Onlangs hielp ik iemand met een script voor zijn site (ging over een mobiele pagina volgens mij).
Ik heb toen het hele script voorgekauwt en hem stap voor stap uitgelegd hoe het in elkaar zat. Ook had ik hem alle technische termen uitgelegd. Deze informatie echter was met een heel simpele zoekterm op Google te vinden (dat had ik ook gedaan).
Toen bleek het allemaal nieteens te kunnen op zijn host, en dat had hij gemakkelijk zelf kunnen uitvinden. Om nog maar te zwijgen over de informatie die ik gegeven had, want dat stond ook kant en klaar op Internet.
Dit is maar 1 voorbeeld, maar omdat dit soort dingen steeds vaker gebeurden kan het nu gewoon niet meer.01 april 2009 17:53 -
jaspervhtjah..... wanneer gaat tw offline dan?01 april 2009 17:57
-
blingking[quote=132060]
Lezen....
[quote]Wij, lees Crew, hebben moeten doen besluiten om per 2 april niet meer als TweakWindows door te gaan. Daarmee komt na jaren helaas het eind aan TweakWindows en het geeft ons dan ook geen goed gevoel om dit aan jullie te moeten mededelen.[/quote]01 april 2009 18:02 -
jasonpollIk vind het echt jammer, dat door een stel irritante "pubers" (daar reken ik mezelf ook mee, m.b.t. tot me OW;)) deze prachtsite offline moeten helpen. Ik vind zelf dat de sfeer onderling nogal redelijk gespannen was, zoals eerder is aangegeven, er werd meteen "GEBRUIK GOOGLE" gezegt.
Ik wil Rax ook nog graag bedanken, wie zijn tijd heeft opgeofferd om Tweakwindows online te krijgen en online te houden.
Goed gedaan Rax(y)
Ook wil ik graag nog de Moderatoren en Admins bedanken, voor het netjes houden van de Topics, maar vooral het helpen van mensen die hulp nodig hebbeb/hadden.
Goed gedaan Crew (y)
En vaarwel TW'ers, voor de fijne tijd die ik hier nog heb kunnen hebben:)01 april 2009 18:19 -
reinout95@ Blingking, ja en? Ik heb ook niet echt een goed antwoord op die vraag.
WOW, dit vind ik heeeeel erg om te lezen :-|
En dat van 1 april, mogt het zo zijn, ik vind het dan wel behoorlijk misplaatst
En @Jasonpoll (hierboven), ik volg ook jouw voorbeeld:
[size=18][color=blue]Hartelijk bedankt Rax en Crew voor deze prachtige site. Echt jamer maar aan elk verhaal komt helaas ook een eind.[/size]
[size=16]Vaarwel TweakWindows. Gaheen en duik ooit nog eens op, in donkere en bittere tijden bleef je toch nog recht staan maar nu, nu is de tijd aangebroken dat jij weg gaat lopen*[/size][/color]
[size=8]*Zelf verzonne gedicht speciaal voor (de leden/crew van) TW.nl[/size]01 april 2009 18:34 -
jaspervhtjah, dan zal ik hem vast uit mijn favorieten gooien... toch vond ik dit het mooiste forum over Windows. de andere zijn zo standaard en onoverzichtelijk. Toch goed gedaan rax.01 april 2009 18:34