Belangrijke mededeling !!
Topic gesloten
april 2009
-
reinout95MELDING: Vanaf morgen kan er niet meer ingelogt worden. De website blijft (zeer tijdelijk) nog wel even online.01 april 2009 18:54
-
timentingJammer heel jammer, maar als het niet anders is het niet anders.
We weten allemaal hoe dit begonnen is.
Crew Bedankt...!01 april 2009 18:55 -
drvJammer dat het zo moet aflopen met Tweakwindows . Ik was elke dag wel een paar keer per dag op deze site te vinden. Ook al was ik niet vaak op de forums te vinden ik vond het toch een erg goeie site met een goede community. Heel erg bedankt: behulpzame members en natuurlijk ook Crew en de Moderators die zich erg voor Tweakwindows hebben ingezet.
Jongens heel erg bedankt ik heb veel respect voor jullie!
Mvg Valentijn01 april 2009 18:56 -
erwin_wEven over de berichtgevingen hier op TW door Rax.
Rax zelf is niet zo'n persoon die berichten opstelt en vraagt dit aan ??n van de andere Crew-members dit te doen, die keuze bepaalt hij.
Dus alle belangrijke berichten over TweakWindows zal nooit en te nimmer zelfstandig vanuit een Crew-lid komen en is altijd i.o.m. de beheerder van TweakWindows.
Hij besteed dit dus uit aan de andere Crew-members, daar komt ook bij dat Rax zelf zeer druk is met zijn werk/stage/priv? en voorheen dan met de lay-out van TweakWindows.
Als je even terug gaat denken zal je merken dat de berichten over TweakWindows bijna altijd door Blacksorcerer zijn geschreven en nooit door Rax zelf, maar BS is dus ook al een tijd niet online geweest en is mij gevraagd om uit naam van Crew deze berichtgeving te plaatsen.
Ik hoop dat dit verder verduidelijkt is hiermee.
01 april 2009 18:57 -
etienneom het nog even extra te verduidelijken, ook ik ben hierbij betrokken geweest. Wij als crew hebben van te voren duidelijk overlegt hoe verder. Met dit als resultaat (helaas), maar het is niet anders...
oja: wat betreft de datum, misschien idd ongelukkig gekozen maar wij vonden gewoon dat we de uitkomst van het overleg zo snel mogelijk kenbaar moesten maken.01 april 2009 19:29 -
mzq9300Wat me nog wel even leuk lijkt is:
Er was volgens mij een site die alleen de admins/mods konden zien.
Hierop was de nieuwe lay-out in beta te zien.
Zouden jullie deze link willen geven?01 april 2009 19:36 -
reinout95ja, geen slecht idee Mzq9300!!
Om TweakWindows voorgoed vaarwel te kunnen zeggen is het toch nog leuk om alle 'hidden spaces' / 'the kitchen of TW' te bekijken. Het dient nu toch geen nut meer.
01 april 2009 20:03 -
sparkeyKlopt, vind ik ook!
We zijn benieuwd.01 april 2009 20:04 -
kyenteiNu maken jullie er een spelletje van nieuwsgierigheid van, totaal off-topic :S01 april 2009 20:12
-
unltd[quote=132085]
Zo druk dat hij niet kan aankondigen dat de site dicht gaat?
Hij heeft er tenslotte veel tijd en moeite aan besteed.01 april 2009 20:13