verkeerde toetsenbordinstelling
april 2009
-
timooohee allemaal,
Ik heb een laptop met windows xp erop. ik weet dat je met crt+schift je toetsenbord op een andere instelling kan krijgen zodat je allemaal rare tekens krijgt. ik heb dat wel eens prongeluk ingedrukt mar teon ike t merkte terug gezet en niks aan de hand. nou staat er ergens in windows dat hij standaard dat aan meot zetten als ik me pc opstart en naar zoveel minuten weer terug zetten dit is ontzettend vervelend iemand enige idee wat het probleem is en vooral hoe je het kan oplossen??
alvast bedankt Timo
[mod]Let even op je Interpunctie. Sommige regels zijn - haast - niet te volgen door je schrijfwijze.[/mod]01 april 2009 18:09 -
sparkeyHeel makkelijk Timo,
Je gaat naar Configuratiescherm -> Landinstellingen -> Toetsenborden en talen -> Toetsenborden wijzigen. En dan kun je hier nu de invoertaal wijzigen.
Succes!01 april 2009 18:30 -
timooohooi Sparkey,
dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd was het maar zo makkelijk. dat is het dus niet maar het is heel raar want de eene minuut staat de instelling goed dan weer neti dan weer wel.
grz Timo01 april 2009 19:10 -
sparkeyPS. misschien handig om dit in je OP dan te vermelden.01 april 2009 19:14
-
timoooprobleem gevonden lag aan het icoontje met toetsenbord waardoor die het niet deed. maar toch bedankt he
grz, Timo01 april 2009 19:19 -
sparkeyFijn dat het is opgelost (Y)01 april 2009 19:26