Kan niet wachten ^^
Elke keer is 1 April @ TW gezellig, en elke keer trappen er zoo veel mensen in :P
01 april 2009 21:55
erwin_w
[quote=132161]
Ik had al in een eerder bericht gezet dat Rax bijna nooit dergelijke berichten plaatst en dat meestal overlaat aan BS. Deze is door omstandigheden even niet aanwezig dus hebben wij het als Crew opgepakt.
Dit is geen 1 april grap.
01 april 2009 21:55
leviathan
Volgend jaar graag inclusief foto van de gezichten die jullie trekken bij het alles onthullende slot.
01 april 2009 22:01
kyentei
[quote=132167]
Sorry Erwin, maar nu ben je ?cht niet geloofwaardig meer.... (A) :P
01 april 2009 22:08
luke-11
Tuurlijk wist ik het al, 1 april.
En waarom stoppen precies op deze dag?
01 april 2009 22:22
jasonpoll
[quote=132168]
whaha, die is goed:)
die zal ik onthouden en doen:P
01 april 2009 22:24
erwin_w
@Luke-11; Waarom niet, kwam deze dag jou niet goed uit dan?
Je moet een dag kiezen en dan pak je er gewoon ??n, 1 april lag weer zo voor de hand h
01 april 2009 22:24
rax
Het was een gedurfde, maar zeker geslaagde grap moet ik zeggen!
Een goede manier om een 1-april grap uit te halen, maar hier toch een bericht aan mee te geven.
Het is toch goed om alle reacties zo te lezen
Zoals in de OP staat, zal TW echt niet zomaar offline gaan
Gezien de bezoekersaantallen, de inhoud maar ook het forum is dit toch een best goed draaiende website geworden. Het niveau van het forum is de laatste tijd helaas wat omlaag gegaan maar ik ben er vrij zeker van dat daar nog verandering in kan komen!
Hopelijk zal de nieuwe site waaraan ik momenteel werk ook verandering in brengen
01 april 2009 23:02
timenting
Toch, is er meer wadering gekomen voor jullie allemaal.
Sucses de komende tijd.
01 april 2009 23:13
amahl
Ik vind de grap goed gelukt! Ik hoop dat we met elkaar zo dus danig geschrokken zijn dat we elkaar waderen ook de newbies en uiteraad de staff/crew en oudere leden! want die maken het allemaal voor ons! TW bestaat niet zonder ons, maar ook niet sonder de crew ik wadeer jullie moeite en deze grap. en het forum komt ZEKER weer omhoog! En ik zou ook een poging wagen om actiever op topic's te zijn!
En ik begon te twijfelen dat het bericht kwam dat de premimium users het geld terug zouden krijgen !
En de leden met DE grote B*K dat ze wisten dat het 1 april grap zou zijn, zijn allemaal het hardste geschrokken