[Gezocht] Nieuwe Headset.
april 2009
-
blingkingHej TW'ers..
Na een ongelukje is mijn Headset kaduk.. Eigenlijk alleen de mic.
Nu zoek ik al een tijdje een nieuwe mic. Heb er enkele gevonden, maar na een beetje onderzoekt blijken ze best wel slecht te zijn.
-De Creative Fatal1ty van 30 euries..
Ben bij Dynabyte langs geweest, zij raadden mij de Fatal1ty af. Dit omdat het niet speciaal is, het is gewoon een Creative headset.
-De Logitech, Premium Stereo Headset. 27 euries
Dit leek me een goeie, jammergenoeg zeiden enkele vrienden van mijn gamingclan, dat ze hem ook hadden en de oordopjes snel eraf lagen.
Nu heb ik natuurlijk meer gevonden. Maar bij elk leek de Mic een beetje aan de korte kant en bij reviews bleken sommige mensen idd problemen met de headset te hebben. Aangezien ik bij mijn Huidige Headset problemen had met de mic. O.A. omdat ie te kort was, hierdoor hoorde je mijn stem zacht.
Mijn vraag dus:
Heeft/Kent iemand (liefst uit eigen ervaring) een headset waarvan vooral de Mic van goeie kwaliteit is. Het geluid telt natuurlijk ook mee.
btw: Max 25?
Kleine edit:
Had dit nog gevonden. 5 euro boven mijn limit. Maar dat los ik miss op door extra te slijmen bij me ouders. (ja ben blut >.> :P )
Deze dus : [url]http://alternate.be/html/productDetails.html?artno=KH%23S96[/url]
en deze :P
[url]http://alternate.be/html/product/details.html?articleId=65076&showTechData=true[/url]21 april 2009 18:25 -
stimoIk heb deze, link hier onder. Ik heb hier echt plezier van ik game zelf ook aardig wat en hij is al een paar keer gevallen. Maar hij is stevig en zit een aardig geluid in. Dus ik raad je deze wel aan.
http://alternate.be/html/productDetails.html?artno=KH%23P4C21 april 2009 18:42 -
blingkingDas iets te duur.. hmm. Toch bedankt ;)21 april 2009 18:45
-
jasonpoll21 april 2009 21:08
-
blingking[quote=133141]
Graag Serieuze Reacties..
En ik kan ook zomaar eentje kiezen voor 25. Ik vraag hier of jullie mij een paar kunnen aanwijzen waar jullie zelf ervaring mee hebben...
21 april 2009 22:14 -
jasonpollde bovenste gebruikte ik zelf altijd tijdens het gamen(onderling praten enz.), er komt een goed en helder geluid uit, wat misschien komt, omdat ie maar 1 oor heeft(denk ik). je hoeft er geen apparte software erbij de installeren, 'plug and play' headset;)
de 2de had ik inderdeed ff opgezocht...21 april 2009 22:38 -
blingkingHmm ja maar dat is niet precies wat ik zoek..
[quote]Dit leek me een goeie, jammergenoeg zeiden enkele vrienden van mijn gamingclan, dat ze hem ook hadden en de oordopjes snel eraf lagen.[/quote]
Dus ik game er idd mee, dan is 1 oortje zeer onhandig..
Toch bedankt voor de moeite..
Iemand anders nog suggesties?22 april 2009 16:42 -
amahl[quote=133125] lol die eerste zou ik niet kopen het dekt je oren niet af en dan leid elk geluid af. (ervaringmee!) Die 2e lijkt me beter, Ik heb geen ervaring met headsets met mic ik heb zelf philips draadloos met losse mic
mijn hoofdtelefoondingXD maar ik denk dat die boven je limit zit rond de 50 euro en mic kost zo'n 27 euro mijn mic werkt uitstekent hier! zo
Die hoofdtelefoon is meer dan 3jaar oud en hij werkt nog pefect! Perfect bereik want ik kan naar beneden lopen en voor aan de straat nog muziek luisteren etc zonder storing en dat is toch 20meter met dikke betonnen muren!22 april 2009 18:20