dreamscene
mei 2009
-
stingerHallo,
Ik heb precies gedaan zoals het in het forum stond. Ook heb ik net 2.0 gedownload. Op het eind html selecteren en toepassen. Echter dan krijg ik alleen een zwart scherm te zien. Ik heb meerdere geprobeerd van de bijgeleverde video`s, maar allemaal krijg ik een zwart scherm. (Comp loopt niets vast of ie).
Waar kan het aan liggen?
gr, Peter01 mei 2009 10:05 -
nickkAl eens geprobeerd om het programma XPscene vanaf de site van DreamScene.org te downloaden met bijv. deze wmv (iDream)? Hier ook net even getest en het werkt wel.
[quote] Ook heb ik net 2.0 gedownload. [/quote]En geinstalleerd?
Edit - Het gaat toch om deze pc?, staat in je Hardware Profiel en moet makkelijk kunnen.01 mei 2009 10:27 -
markie80Met VLC Media Player kun je ook DreamScene op Windows XP gebruiken -> Turorial01 mei 2009 10:29
-
stingerOk? nogmaals geprobeerd en gedownload van de site. Helaas precies hetzelfde...Zwart scherm (btw is idd de laptop waarop ik het probeer).
VLC geprobeerd doet het idd. Maar daar dan nog een vraag over......
Als ik vlc sluit stopt het ermee.. Maw moet ik altijd vlc opstarten om zo mijn achtergrond aan te zetten, of kan ik het zo instellen dat als de comp opstart hij het automatisch doet. Mocht dat zo zijn hoe doe ik dat dan.
Gr, Peter
[color=red]Mod: Groetjes doen hoeft niet ..[/color]
01 mei 2009 17:14 -
floriswestermanNou, je kan wel instellen dat ie VLC Media Player automatisch opstart tijdens het booten van de pc.
Dat gaat als volgt: Selecteer het VLC Media Player icoon met de rechtermuisknop en versleep hem dan naar start > Alle programma's of programma's > opstarten. hopelijk start vlc tijdens het booten op!!21 mei 2009 19:49