maximaal downloads verhogen
mei 2009
-
sirmikebeste tweakwindows,
ik zoek al een geruime tijd de tweak die ook op deze site stond over hoe je je maximale gelijktijdige downloads kan aanpassen voor het internet.
Deze tweak zie ik niet staan, weet iemand waar ik deze kan vinden?03 mei 2009 17:17 -
easyboarderIk heb een dergelijke tweak samen met andere performance tweaks op m'n website staan:
www.easyboarder-online.nl
De tweak is helaas alleen van toepassing op XP, geen idee of er een tweak voor Vista is.03 mei 2009 17:50 -
nickkHet verhogen van het maximale aantal gelijktijdige downloads bij Internet Explorer 6 (neem ik aan) is 2 downloads met 1'tje in de wachtrij. Het verhogen van het aantal doe je zo (naar 10 gelijktijdige toe):
[quote]1. Start de Register-editor (Regedt32.exe).
2. Zoek de volgende sleutel in het register:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings
3.Wijs in het menu Bewerken de optie Nieuw aan, klik op DWORD-waarde en voeg de volgende registerwaarden toe:
[b]Naam: MaxConnectionsPer1_0Server
Gegevens: 10
Basis: Decimaal[/b]
[b]Naam: MaxConnectionsPerServer
Gegevens: 10
Basis: Decimaal[/b]
4. Sluit de Register-editor af.[/quote]
Bron04 mei 2009 10:36 -
floriswestermanbij mij krijg ik de error: regedit32 bestaat niet... wat nu?21 mei 2009 19:19
-
nickkKomt omdat je het register ook kan aanroepen met 'regedt32' dit is later veranderd in 'regedit'. Probeer dat maar eens ;).
[offtopic]Is geen topic-bump, dus ook niet gaan zeuren over dat Floris een topic-bumpt[/offtopic]21 mei 2009 19:23 -
floriswestermannu: controleer of het bestand niet beschadigd is...21 mei 2009 21:18
-
nickkOp welk besturingsysteem zit je? (Windows XP/Windows 7 of toch Windows Vista?)
Heb je een legaal besturingsysteem?21 mei 2009 21:20 -
floriswestermanheb een oude registerversie teruggezet. het register was gedeeltelijk beschadigd. Dat was een back-up van ccleaner. Doet het nu wel22 mei 2009 15:20