Mobiele versie van TW.nl
Topic gesloten
mei 2009
-
matthijskIs het misschien ook een idee om met de volgende versie van tw een mobilie versie uit te geven? Deze draait echt beroerd op het iPhone OS.04 mei 2009 21:29
-
cweas2009softzou ik ook wel handig vinden want ik ga in november of zo een PDA kopen.04 mei 2009 21:31
-
nickkMatthijs,
In Februari hadden we hier ook al een topic over en daarin kwam het volgende naar boven:
[quote]Dat is iets ingewikkelder om direct te implementeren, en helaas is daar momenteel weinig tijd voor. Rax (de eigenaar) doet nu nog al het programmeerwerk alleen, binnen enkele weken komt daar waarschijnlijk nog een programmeur bij.
[..]
Een mobiel site lijkt me echt niet een must-have hoor, Zonde van rax zijn tijd..
Of je bent een Die Hard TW fan, ok.. maar zelfs dan nog. Ga lekker op je pc zitten en op TW surfen als je zo veel commentaar hebt..[/quote]04 mei 2009 21:36 -
erwin_wBeste Matthijsk en Cweas2009soft,
Als je even gezocht had op TW dan had je een topic kunnen vinden die al helemaal gewijd was aan dit item.
Het is dan op dit moment overbodig om nog zo'n topic te openen of open te laten.
Ik verwijs jullie graag naar dit topic en lees dat even door, daar staat voldoende informatie over dit item.
[mod]Topic Lock[/mod]04 mei 2009 21:37