-
stimo
Best Tw-ers
Ik heb zins vanochtend een probleem na dat ik me computer heb op gestart. De dingen die ik hebt open staan zie je heel smal in me taakbalk staan hier onder een screen hoe het eruit ziet. Ik heb nog niks op google op gezocht om dat ik niet zou weten hoe ik het moet beschrijven. Maar ik heb wel geprobeert om systeemherstel te doen maar dat heeft niet echt geholpen. Dus weten jullie miss hoe ik dit kan oplossen
Alvast bedankt, stimo
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/10/1241950865-780.jpg[/img]
10 mei 2009 12:50
-
timenting
Oke, eerst je OP is een beetje onduidelijk dit zou wat uitgebreider kunnen.
Maar heb je gister iets geinstaleerd / geopend / uitgevoerd ?
Wat ik ook een beetje vaag vind,
je hebt een systeemherstel gedaan maar deze is niet helemaal gelukt ?
Wat bedoel je daarmee, kan je geen systeemherstel doen ?
Of veranderd er niks met systeemherstel ?
10 mei 2009 12:55
-
stimo
Ja sorry ik wist niet hoe ik het anders zou moeten doen.
Maar ik heb systeemherstel gedaan maar zonder resultaat, ik heb het probleem dus nog steeds. Een vriend van me die had het pas ook en daar bij is het wel gelukt met systeemherstel.
Ik heb gisteren met 1 programmatje zitte prutse. Dat was een programmatje dat je glass effect krijgt. En paar dagen geleden had ik ViGlance geinstalleert alleen daar zaten te veel bugs in. Maar dat heb ik al van me pc verwijderd. Plus ik heb ccleaner gedaan
10 mei 2009 13:05
-
nickk
Waarschijnlijk komt dit door MinWidth van je Taakbalk,
Ga naar Start - Uitvoeren - en typ 'regedit' (zonder '' ) zoek daar de volgende key op:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics
Verander in het rechterpaneel de waarde van MinWidth naar -255. Computer afsluiten opnieuw opstarten en als het goed is, is hij weer normaal.
Bestaat de waarde niet?, maak dan een nieuwe tekenreedswaarde aan met de naam MinWidth
Succes (Y).
10 mei 2009 13:10
-
stimo
@Wesleysneijder
Bedankt het is gelukt;)
10 mei 2009 13:22
-
nickk
Graag gedaan (Y), waarschijnlijk verkleint het programma Glass Effect je taakbalk om hem er mooier uit te laten zien.
10 mei 2009 13:27
-
kyentei
[quote=134385]
Nee, je moet de waarde MinWidth verwijderen, deze staat standaard niet in Vista/XP.
10 mei 2009 13:32
-
timenting
Het probleem is toch al opgelost ?
10 mei 2009 13:34
-
erwin_w
Hetgene wat Kyentei aangeeft is een tweede mogelijkheid om het probleem te takkelen.
Mocht bij iemand het eerste niet werken kan die altijd nog de tweede optie gebruiken.
Hoe meer correcte oplossingen hoe beter.
10 mei 2009 13:41