XP problemen
Topic gesloten
mei 2009
-
floriswestermanNou, via die sites van jou, en ene update verwijderd die als laatste ge?nstalleerd was. Thanks. Maar de games die ik speel doen het niet, en Windows Aero ook nog niet. Dat ligt aan de grafische kaart. Weten jullie daar misschien iets voor. Zoals ik al zei in de OP, ze zeiden bij tweakers.net: koop een nieuwe grafische kaart!! (?1000)
Edit: @bramt
Deze computer is al vrij oud, en moet een specifieke grafische kaart hebben. Want anders doet ie het niet, want sommige zijn niet compatibel. Ik had al een NVIDEA gekocht, maar toen startte hij niet eens meer op.
En die specifieke grafische kaart kost 1000 euro, omdat er nu geen meer gemaakt van worden. (alleen op bestelling bij dell, maar dat kost dus 1000 euro)22 mei 2009 14:40 -
nickkFloris,
Wat krijg je bij de games dan (Ook Windows Aero)?, foutmeldingen, BSoD's. Wij zijn geen voorspellers, dus je moet het ons duidelijk uitleggen.
De grafische kaart?, die ?1000 moet gaan kosten, dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste, eentje die iets ouder is mag hopelijk toch ook wel?
[offtopic]Eerst zeker op Tweakers.net zo'n topic creeren en nu hier :S[/offtopic]
Edit -
[quote]specifieke grafische kaart [/quote] Welke kaart?, moeten we een Groep 8'er uitleggen hoe je iemand iets moet vertellen? Nogmaals we zijn geen voorspellers!!22 mei 2009 14:45 -
floriswestermanNee, het is niet de nieuwste. ze moeten namelijk dan die ene oude opnieuw maken, omdat er geen enkele andere grafische kaart compatibel is. Die wordt alleen op aanvraag gemaakt.
En ik krijg een foutmelding zoals: er is een probleem met de graphics driver, neem contact op met de fabrikant, al gedaan.
Antwoord: laat een nieuwe grafische kaart maken. (Bij dell en op tweakers) En daar heb ik geen zin in, kan ik het ook zelf repareren??22 mei 2009 14:50 -
bramtzou je dan niet sowieso een nieuw systeem kopen? (ook al lijkt het me alsnog z??er sterk, maargoed.)22 mei 2009 14:57
-
floriswestermanDan ben ik een maand bezig met configureren, en dat kost 4000 euro22 mei 2009 14:59
-
nickkEn jij denkt wel dat je het zelf kan maken?
Je bent een maand bezig de met configuratie?, wat zet je in hemelsnaam allemaal op die pc? :|22 mei 2009 15:00 -
floriswestermanXP, Vista, Server 2008, Home Server, 98 en op elk OS, Office 2007, Adobe Photoshop Suite 7 + Premiere Elements22 mei 2009 15:01
-
nickkMisschien dan maar een image maken van Windows?
Ik weet niet of het sneller gaat dan opnieuw installeren, maar ik test het niet uit.22 mei 2009 15:04 -
erwin_wIk krijg een beetje de indruk dat je ons aan het bespelen bent.
Een kind vanuit groep 8 die even praat over 4000,= en 6000,= alsof het niets is. Sinds wanneer houden kinderen van jou leeftijd zich druk bezig met dergelijke bedragen?
Maar begrijp ik het nu goed, installeer jij allemaal verschillende OS-en op ??n en dezelfde PC?
Ben je goed bezig meneer en heb je nog een hoop te leren.22 mei 2009 15:04 -
bramtbereken jij je eigen loon ofzo, dat het 4000 euro moet kosten..?
Maar goed: zet de hdd eens in 1 van die systemen die je daar hebt staan zou ik zeggen.
Kijk of je hem dan weer kunt gebruiken.
Dan koop je nieuw systeem, zet je daar die hdd in, hoef je ook niet te configureren, scheelt jou 4000 euro;)
als jij mij 2000 euro geeft installeer ik al dat spul wel. ( bespaart jou 2000 euro)22 mei 2009 15:04