-
davidson
Beste medeforummers,
Ik heb al een tijdje 't probleem dat ik de Autorun niet zelf kan instellen.
Zo staat de instelling nu:
[img]http://img190.imageshack.us/img190/1299/naamloosvtm.png[/img]
En als ik 'm dus wil veranderen (zowel op OK als op Toepassen geklikt) lijkt het of het opgeslagen is, maar als ik die autorun weer wil instellen staat hij weer op die ene instelling :S
Waaraan zou dit kunnen liggen? Foutje in het register?
Gr. Davidson
22 mei 2009 12:00
-
kyentei
Autorun valt in te stellen in het configuratiescherm. Waar dit echter zat in XP ben ik vergeten. Misschien dat een beetje googlen de oplossing biedt.
22 mei 2009 12:41
-
floriswesterman
sorry, maar als je dat opnieuw wilt instellen, staat hij sowieso op de bovenste. Ook al staat hij ingesteld op een andere, hij komt bij het opnieuw instellen weer op de bovenste. Als je dan gewoon op annuleren drukt, doet ie niks. Hij stelt niks in. Dus volgens mij: Probleem opgelost.
Als hij toch de bovenste uitvoert bij autorun, terwijl hij op bijv. de derde stond. Dan zou ik hem zetten op: "Vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren". Zeker bij USB-Sticks, daar zitten namelijk vaak virussen op.
22 mei 2009 12:52
-
nickk
Om het echt te testen als hij het goed doet, doe je er even een cd in met liedjes, krijg je dan toch nog een Autorun schermpje met mogelijkheden van programma's selecteer je het programma dat je standaard wil gebruiken en zet je hem op 'Altijd uitvoeren' (in die variant).
Succes (Y).
22 mei 2009 12:56