[color=blue]Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic niet gevolgd heb, echter verbaast het mij dat na een aantal posts de reacties gaan over nieuwe videokaarten, prijzen, waar ze het beste gekocht kunnen worden ?n temperaturen. Wat dacht men van on-topic blijven?[/color]
04 juni 2009 18:19
olivier
[quote=135560] Idd, maar dit is een soort van on-topic.
Door deze informatie die we uitwisselen weet ik of ik me een nieuwe videokaart moet kopen of niet, want in je BIOS knoeien is niet altijd even slim. OC'en, daar gaat het op dit moment om. T'is toch beter dat ik geen nieuwe videokaart moet kopen?
Dat is juist het intressante van een topic. Dat het over meer gaat dan de basis alleen, zodat men niet altijd nieuwe en nieuwe vragen moet stellen in andere topics. Zo heb je in 1topic alle informatie die je nodig hebt om je beslissing te maken. T'is een soort van kijken, JA of NEE?
[s]Groeten,,
Olivier[/s]
[mod]Groetjes doen hoeft niet, denk er even om ;)[/mod]
04 juni 2009 18:31
kyentei
Mocht dat zo zijn klopt de titel niet Olivier ;) En zou je mij een voorbeeld willen geven van een groot gevaar uit de BIOS?
04 juni 2009 19:00
bramt
@ Kyentei: te ver overclocken en daardoor een oververhit systeem? ( als ik ook antwoord mag geven op die vraag.)
04 juni 2009 19:12
mzq9300
[quote=135563]
Je ram 3 volt geven;)
En hij heeft al wat aan zijn op veranderd. Gelukkig kan een mod de titel veranderen...
04 juni 2009 19:15
olivier
Idd. Dat bedoel ik.
En daar maak ik me dus zorgen om.
als mijn AUX nu al op 140graden draait. Zal die nog wat warmer worden.
En jah, ik wil men pc wel niet in de fik steken hee ;)
Edit:
Val ik nu op mijn hoofd zeg xD.
Vond mijn Aux niet op temperatuurlijst.
Kwam doordat hij onder nul graden zat xD
Nu staat hij er weer op, omdat ik wat muziek opzet.
Hij zit nu al op 3Graden!