ik wil heel graag mijn bureaublad helemaal leeg hebben dus heb ik de taakbalk op automatisch verbergen gezet en alle bureaublad bestanden in het progje Rocket dock gezet.. maar nu heb ik nog ??n probleem..
en dat is dat ik mijn prullebak niet van 't bureaublad af kan krijgen.
meestal verwijder ik hem perongelijk door op verwijderen te klikken... maar nu kan dat niet meer omdat die knop nu weg is.. ineens...
dus mijn vraag is, kan iemand mij helpen met m'n prullebak weg te halen zonder al te veel in windows dingen te gaan veranderen.
Grtz Matthias
[mod]Titel duidelijker gemaakt, 'prullenbak' is zo'n groot begrip[/mod]
03 juni 2009 20:27
kyentei
Microsoft heeft een tool om dit in XP te doen. Hiervoor heeft Microsoft de windows XP PowerToys.
Echter had je dit met een beetje zoeken z?lf ook wel kunnen vinden h?? ;)
[quote=135522]
dat is waar, maar ik hat al wle gezocht maar ik kreeg alleen maar forums met dat ze hem weer terug wilde..
dus dat schoot ook niet egt op.
maar toch bedankt voor de moeite, ik zla kijken of de 2 opties werken ;)
Grtz Matthias
[mod]Groetjes doen hoeft niet ;)[/mod]
03 juni 2009 20:46
pctweaker
Unlocker voor het verwijderen van bestanden als ze in gebruik zijn maar misschien ook voor de prullenbak.
03 juni 2009 20:56
nickk
@Ghostrider,
Als mensen hem terug willen (de prullenbak) moet je eigenlijk precies het ongekeerde doen, dus de key verwijderen ;)
@Pctweaker,
Kijk a.u.b. even in welke categorie dit topic staat .. ;)
03 juni 2009 21:31
kaboomski
Ik denk dat jullie te moeilijk denken ;). Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad en dan bij pictogramman gewoon klikken op voorbureaubladpictogrammen weergeven.
05 juni 2009 11:48
nickk
Dit zijn nu al 3/4 mogelijkehden die de TS kan doen om de Prullenbak vanaf het bureaublad te halen, nu heeft hij gewoon keuze tussen meerdere'n. Hoe meer oplossingen, hoe beter (Y).
05 juni 2009 11:54
theshit1983
Ja hopelijk word er in de toekomst ook meer gedaan om betere topics te openen. Dus wat ik bedoel en nog steeds veel mis is onder andere wat men er zelf aan heeft gedaan om dit op te lossen.
Het hoort gewoon bij de regels en mensen die alleen maar met hun probleem komen klagen maar niet netjes volgens de regels een topic openen leren het misschien wel nooit.
Daarom ook nu weer ik help geen mensen als hun topic ook niet voldoende bevat om mee aan de slag te kunnen.
Dit is voor een ieder die zich aangesproken voelt, want jullie behoren ook zelf er moeite voor te doen en niet alles aan ons overlaten want dat is gewoon een kwestie van gemakzucht.
06 juni 2009 11:17
floriswesterman
waarschuwing!!!!
als je de prullenbak verkeerd deleted, krijg je een zwart gat in je computer. en als je icoon nog staat op vol, en de prullenbak is leeg, dan moet je niet op legen drukken, dan deleted hij de windowsmap!!!
dan kan er niks ergs gebeuren