Op wat bezeer jij dat Windows XP 'gewoon' traag is? De Topic Starter is van Windows 7 'RC' naar Windows XP gegaan dus er zit gewoon genoeg RAM in zijn pc. Ik snap dus echt niet wat je schrijft, misschien ligt het aan mij, maar kom dan - als je mening geeft - ook met argumenten waarom zo iets is.
Als je er geen argument en/of een 'goede' reden bij kunt schrijven, post het dan gewoon niet omdat er gewoon standaard dan reactie's op gaan komen.
@Jaspervh,
Heb je al een test gedaan bij 'speedtest.net' wat Sparky al schreef, zo kan je zien hoe snel je internet is in Windows XP.
25 juni 2009 19:02
jaspervh
[quote=136341] Ik ben het programma even aan het downloaden (ookal heb ik er niks aan :P)
Het downloaden gaat met een ongeveer constante snelheid van 402 kb/s. het schommelt een beetje tussen de 402, 401 en 403 kb/s.
Met speedtest.net krijg ik bij download 9 mb/s. Dat snap ik dus niet. Maar ik heb ook niet zo'n hoge pet op van speedtest via zulke websites. Ik vindt ze onbetrouwbaar, want als je 2 speedtesters gebruikt, zeggen ze allebei het tegenovergestelde van elkaar.