Probleem XP Installatie
Topic gesloten
juli 2009
-
stifmeistahHey
ik heb een probleem met de installatie van Windows XP want als ik het probeer te installeren dan komt er in de 90% een blauw scherm elke keer als ik het opnieuw probeer. En soms na het formatteren zegt ie een fout ofzo en kan de installatie niet verder gaan.
Blauwscherm code: STOP 0x00000077
Kan iemand mij helpen?
Ik heb al op Microsoft en google gezocht maar bij mij gebeurt het tijdens de installatie van xp en niet als xp al is geinstaleerd
Maarja, alvast bedankt
Offtopic: ik kan geen pm's versturen :S dat duurt UUREN
Er zijn geen resultaten het lukt gewoon niet
Ik heb op alle sites gekeken maar ik ben nog steeds niet geholpen23 juli 2009 16:11 -
nickkHoi Stifmeistah,
[quote]Ik heb nog niks geprobeerd want ik weet niet wat ik moet proberen[/quote]Op TweakWindows.nl is het zo dat je eerst dingen wel moet gaan proberen te oplossen en daarna pas de hulp van ons gaat inschakelen. Zo wil jij er wat voor doen en doen wij dat ook. Dit staat ook tevens in de regels van TweakWindows.nl:
[quote][i]Probeer het eerst zelf op te lossen.
Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding van datgene waar je een vraag over hebt en kijk op de online support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met Google, Wikipedia en de zoekfuntie van onze website. Sommige subfora hebben ook nog een eigen FAQ die je wellicht al een antwoord kan geven. Als een vraag al gesteld is, of hij is gemakkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze gepost wordt.
Als je vragen hebt over TweakWindows.nl of de werking van bepaalde onderdelen op de site, neem dan eerst een kijkje op de Help pagina of neem contact op met een administrator.
Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden. Het kan nooit kwaad je topicstart te voorzien van een overzichtelijke opmaak, indien er veel informatie in wordt gegeven.
[/i][/quote]
Over de foutcode '0x00000077' of hier is genoeg van over te vinden op het Internet.
Probeer eerst om zelf te vinden waar het aan ligt. Kom je er dan nog steeds niet uit (gelieve de resultaten in je OP te posten), PM dan een stafflid en we gaan verder met het topic.
Tip: Kijk hier eens: Updatexp.com
Edit -
[quote]Offtopic: ik kan geen pm's versturen :S dat duurt gwewoon UUREN[/quote]Als je geen PM's kan versturen zorg je eerst maar dat je je resultaten wat je gedaan hebt en wat je hierover gevonden hebt in je Openings Post. Dat heb je ook nog niet gedaan. Je hoeft echt niet een PM te gaan sturen naar ??n van de staffleden als je je bevindingen nog niet hebt gepost ...
Edit:[quote]Er zijn geen resultaten het lukt gewoon niet [/quote]
Je bent zeker alleen op de wereld met alleen deze aparte stopcode?
Stopcode 0x00000077 = KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR.
Bekijk nu even deze links na en probeer het uit
- Google
- Forum Computer Idee
Let wel op want ik kijk momenteel nu niet meer naar je edit's om, of je laat het zo bij wat het nu is of je volg even de aanwijzingen op. Dit is een kleine moeite en zo merken we ook van jouw kant dat je er iets - nuttigs - van maakt.
[mod]Topic Lock[/mod]23 juli 2009 16:22