ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
gillezik download een thema maar ik wil da open doen en krijg altijd de klassieke thema?
hoe kan ik dan de nieuwe thema installeren?
ik weet het niet da ik hier juist bent of niet , ben hier maar nieuw.
[color=red]Edit bij Admin, let wel op je zinsopbouw/spelling e.d. het woord da kennen wij in nederland niet.[/color]01 augustus 2009 11:27 -
nickkHallo Gillez,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Je download een thema en dan wil het maar niet lukken om het te openen?. Kan je ook even aangeven welk thema je hebt gedownload, want misschien is dat thema wel helemaal niet bestemd voor Windows XP maar bijv. voor Windows Vista.
Als je een thema hebt moet je ook uxtheme.dll patchen anders wordt het nooit wat, let er wel op dat je de goede patcher neemt. Heb je Windows XP SP3 neem dan ook die patcher en niet eentje van bijv. Windows XP SP2.
Succes (Y)01 augustus 2009 11:38 -
pctweakerDit probleem heb ik ook weleens gehad. Ik was het toen een beetje zat dat het mis ging maar ik heb de perfecte oplossing gevonden! Download daarom de nieuwste versie van WindowBlinds. Daarmee kun je gemakkelijk skins/thema's installeren.
Je kan voor thema's en het installeren daarvan naar de site AskVG gaan. De perfecte site waar je informatie krijgt hoe je thema's te download en te installeerd. Daar kun je zonder een Transformation Pack een Windows XP computer in een Windows 7 computer veranderen.
Dat probleem kun je ook krijgen als je een verkeerde thema download. Kijk bijvoorbeeld op DeviantArt voor goede thema's. De kans is dan klein dat je een verkeerde thema download. Kun je misschien zeggen waar je je thema hebt gedownload? Dat zou wel makkelijk zijn. ;)
[offtopic]@Gillez: Welkom op de site en succes verder op TweakWindows! (y)[/offtopic]02 augustus 2009 11:30 -
nickkSinds wanneer heet het WindowsBlinds?, het is nog altijd WindowBlinds ;). Trouwens is dit ook een trialversie van 30 dagen en daarna moet je er voor betalen, dus ja niet lang gratis.
Dat bij Gillez het thema niet werkt ligt er aan dat uxtheme.dll nog niet gepatcht is. Zelf heeft hij dit ook nog niet aangegeven dat dit gepatcht is o.i.d. Dus laten we eerst maar even wachten tot Gillez uitsluiting geeft of zijn voorgang toont?
WindowBlinds is inderdaad een mooi programma, maar is shareware dus je moet er wat voor over hebben.02 augustus 2009 11:37 -
pctweakerJa inderdaad, het is WindowBlinds :p. Je kan ook TuneUp gebruiken. Maar is veel minder uitgebreid dan WindowBlinds. Maar het kan een oplossing want TuneUp heeft een ingebouwde "Tweak" functie.02 augustus 2009 11:44
-
erwin_wMaar ook hierbij geldt weer, het is een trial-versie en daarna dus betalen.
Zoals al vaker aangegeven en genoeg te vinden hierover op TW, gewoon het bestand uxtheme.dll patchen met de daarvoor geschikte patch.
Is gratis en zelf makkelijk uit te voeren, dus waarom altijd met die shareware programma's rommelen.
Als je eerst even gezocht had op TW had je bv. dit kunnen vinden:
- UxThemePatch 1.1 Voor Xp SP3
En zo kunnen we wel even doorgaan.02 augustus 2009 11:47 -
theshit1983Pardon Tuneup Utilities is geen crap waar het zo een beetje bij jou op neerkomt alleen omdat je ervoor moet betalen?
Je behoort toch ook te betalen voor je Antivirus software en zo nog vele meerderen programma's. Dus dan is dat ook klink klare onzin.
Hun kunnen net zoals ieder bedrijf niks verbeteren als hier geen geld beschikbaar voor is. Programma's afkraken omdat jij er niet voor wil betalen dat is jou mening maar dat geeft je nog geen recht die produkten zo neer te halen.;)02 augustus 2009 14:03 -
erwin_wJe begrijpt mijn uitleg volgens mij niet helemaal.
Als je het goed leest heb ik het over rommelen (lees dus werken) met shareware-programma's. Shareware-programma's zijn nooit verkeerd en goed om uit te proberen, bevalt het dan kan je het aanschaffen.
Wat ik probeer uit te leggen is dat je het heel simpel met een gratis methode kan doen i.p.v. met software die je als probeer-versie moet installeren.
Ik weet dan ook niet waar jij uit mijn verhaal haalt dat ik shareware 'crap' vind of afkraak/neerhaal dus ook jou mening dat ik software afkraak vind ik niet matchen. Jij gooit hier zaken neer richting mij welke ik in mijn gehele verhaal nergens vermeld, staat niet echt netjes.
Het is ook maar net hoe je een verhaal leest en begrijpt.
Helaas gaat dit geheel offtopic en laten we hier niet via dit topic verder over discussieren.02 augustus 2009 14:17 -
gillezuxtheme.dil en hoe verander je dat dan?
( alle ik ben echt geen zo'n prof om met een pc te werken ) :p02 augustus 2009 16:16 -
nickkHet is eerst zeer belangrijk om te achterhalen welk Service Pack je op de pc hebt staan, waarschijnlijk SP3 maar SP2 kan ook nog.
Hoe kan je dat bijv. achterhalen?
- Start - Uitvoeren - en typ 'winver' (zonder '' )
In de 2 de regel, dus onder Microsoft Windows, staat op het einde Service Pack 3, Service Pack 2 of een heel klein kansje Service Pack 1.
Dus daarna zoek je een uxtheme.dll patcher voor het betreffende Service Pack.
Deze link gaf mijn mede stafflid Erwin al
Uxtheme Patcher XP SP3 en is zoals de link aangeeft voor XP SP3!
Heb je SP2 kijk dan even op Tw.nl rond of kijk even bij Google, hierover is genoeg te vinden.
Succes (Y)02 augustus 2009 16:25 -
gillezservice pack 3 heb ik
dus die link da je gestuurd heb moet ik downloaden?
dankje02 augustus 2009 18:25 -
nickkAls je uxtheme.dll wil patchen, ja.02 augustus 2009 18:34
-
gillezik heb het gedownload en nu ? :o02 augustus 2009 18:37
-
nickkJe opent het bestand en klikt op Patch, daarna is Uxtheme.dll gepatcht en kan je je thema selecteren die je wou gebruiken (niet in dat programma, maar op het thema klikken).
Succes (Y)02 augustus 2009 18:40 -
gilleznope gaat niet :s02 augustus 2009 18:50
-
nickkWat lukt er niet, het patchen of het thema toepassen?02 augustus 2009 18:52
-
gillezthema toepassasn.02 augustus 2009 18:55
-
nickkWelk thema is het trouwens als ik vragen mag? Heb je ook een url?02 augustus 2009 18:56
-
gillezhttp://tweakwindows.nl/skins/visual-styles/7012/VistaUL-23.html
da is de thema da ik wil
[mod]Ik wilde niet meteen reageren maar let nu toch even op je schrijfwijze, zie hiervoor onderstaande regels:
[quote]Er wordt verwacht dat je overal op de site (op de PM en Chat na) correct Nederlands gebruikt, inclusief de daarbij horende spelling, grammatica, hoofdletters en interpunctie (plaatsing van leestekens). MSN taal (slang) en straattaal zijn niet gewenst.[/quote]
Ik heb weinig zin om vaker hiervoor een melding te geven.[/mod]02 augustus 2009 18:58 -
nickkDat is mijn upload ;P. Werkt hier trouwens wel op Windows XP (SP3).02 augustus 2009 19:01
-
erwin_wVoor zover klopt dit:
1. Je hebt het bestand UXTHEME.DLL voor XP Sp3 gepatched volgens de gegeven info hier.
2. Je hebt het goede thema voor XP gedownload
Heb je het thema wel goed in de daarvoor bestemde map geplaatst?
C:\Windows\Recources\Themes\
Als ze daar niet goed geplaatst worden zal je ze niet zien.
Wat je ook kan doen is dubbelklikken op ??n van de volgende bestanden in deze directory:
1. xxxxx.theme
of
2. xxxxx.msstyles.
Kijk dan eens wat er gebeurt.02 augustus 2009 19:25 -
gillezma bij mij wordt dat geopend bij WinRAR.02 augustus 2009 20:17
-
nickkHet zit in een *.rar file dat klopt ja. Dan pak je het bestand uit (extract) en volg je de aanwijzingen die hierboven staan op.02 augustus 2009 20:25
-
gillezDat heb ik allemaal gedaan, maar het lukt nog niet02 augustus 2009 20:27
-
nickk02 augustus 2009 20:32
-
gillezVoorbeeld?
Maar 3 dagen geleden of zo , kon ik da allemaal.
Maar ik heb dat gedownload http://www.crystalxp.net/galerie/nl.id.130.htm maar ik heb dat dan annuleert en daar achter ging geen meer thema's open of toepassen. Maar ik kan wel de deze downloaden : http://tweakwindows.nl/tools/windows-tools/7348/ViGlance-Windows-7-superbar-voor-Windows-XP.html . Dus ja ik weet het niet meer ze.
[mod]Hierbij krijg je de laatste waarschuwing voor weer het woordje 'Da', bij de volgende overtreding van de regels krijg je een Officiele Waarschuwing.[/mod]02 augustus 2009 20:46 -
nickkDat voorbeeld is dat het wel werkt op een Windows XP (SP3) computer. Dat je nu met extra informatie komt, wat makkelijk was dat je dat in je OP had kunnen zetten, is al goed.
Heb je het BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 wel helemaal verwijderd?, wat je nog kan doen is CCleaner draaien om overbodige resten te verwijderen als het echt door dat programma kwam.
Ik neem aan dat je deze opmerking wel goed hebt gelezen.
[quote]Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64[/quote]
De Superbar is overgens geen theme (visual style) maar een programma die er voor zorgt dat je een soort Superbar krijgt van Windows 7.02 augustus 2009 20:52 -
gillezIk heb daar net BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 opgezocht bij zoeken en het stond er bij :o dus ik heb nu alles verwijderd van BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 met freeaser.
02 augustus 2009 21:07 -
nickkEn doet het Thema het nu wel dan?02 augustus 2009 21:21
-
gillezNeeh -.- Maar ik ga sebiet keer met Ccleaner doen.
En dan een keer weer roberen.
[mod]Ja Gillez, bij deze heb je dan een OW ontvangen voor de schrijfwijze die je hier aardig verknalt, je hebt hiervoor tot 3x toe een melding van gehad maar je negeert onze meldingen. Advies om toch even h??l goed de regels door te nemen.[/mod]02 augustus 2009 21:22 -
pctweakerBricoPack Vista Inspirat Ultimate is bij mij allemaal gelukt met installeren. Niet de perfecte Transformation Pack maar voor een beginner is dat wel wat. Nooit problemen mee gehad. (Installeren) Kost wel wat ruimte van je computer maar voor de nieuwere computers is het een eitje.
TuneUp gebruiken voor deze keer. Dat kan een hoop problemen oplossen.02 augustus 2009 21:23 -
gillezIk had tuneUp maar een trail en tuneUp moet je voor betalenen?02 augustus 2009 21:26
-
nickkNa 30 dagen moet je voor TuneUp betalen ja.02 augustus 2009 21:26
-
gillezEn Ccleaner niet?02 augustus 2009 21:28
-
nickkCCleaner is gratis ja.02 augustus 2009 21:29
-
erwin_wCCleaner is een gratis programma die je gehele systeem opschoont m.b.t. achtergebleven registersleutels en applicaties die niet meer gebruikt worden en/of gedeeltelijk verwijderd zijn.
Ook het opschonen van cookies e.d behoort tot de functionaliteiten.02 augustus 2009 21:30 -
pctweakerTuneUp kun je voor nood gevallen gebruiken. Je hebt 30 dagen de tijd om het te proberen. Ook wel een trail genoemd. Kun je nu gebruiken en later un-installeren. Misschien is het probleem dan opgelost.02 augustus 2009 21:32
-
gillezNja ik hebt het al gedaan dus ik zal dat niet meer kunnen gebruiken. ;)02 augustus 2009 21:33
-
pctweakerDat is jammmer. Heeft CCleaner geholpen?02 augustus 2009 21:34
-
nickkAls je hem al langer dan 30 dagen hebt, lukt dat niet meer.02 augustus 2009 21:35
-
pctweaker[quote=137134]
Dat denk ik ook @Wesleysneijder. ;) Het is namelijk een trail.
[mod]Niet telkens overal op reageren als het geen meerwaarde bied, ook niet om de berichten-aantallen omhoog te halen. Dit heeft nl. geen nut[/mod]02 augustus 2009 21:39 -
gillezCCleaner voor 30 dagen?
Bij mij stond er niets bij van 30 dagen of iets anders...02 augustus 2009 21:40 -
nickkCCleaner is gratis en TuneUp is trail, als jij een CCleaner hebt van een trialversie vindt ik apart :S.02 augustus 2009 21:41
-
erwin_w[color=red][b]Gillez, we verwachten wel dat je je voldoende verdiept in applicaties die je wilt gebruiken en dan vooral de info die je van de bijgehorende websites kan lezen.
Wij zijn hier niet om echt alle simpele zaken uit te leggen en je begint nu verder weg te lopen van het gene waar je dit topic om gestart bent.
We begrijpen dat je misschien nog niet helemaal in de PC's bent maar door de info te lezen die op websites staan kom je al een heel eind en probeer niet diverse zaken door elkaar te halen zoals bv. de trial en de gratis CCleaner.
Dus graag de volgende keren eerst wat eigen initiatief tonen en alle info geven in de OP's zodat wij jou daarin verder behulpzaam kunnen zijn.[/color][/b]02 augustus 2009 21:46 -
gillezMaar ik ben daar niet mee begonnen van de CCleaner en tuneUp.
Ik heb Ccleaner gedaan en die thema werkt nog altijd niet.02 augustus 2009 21:51 -
erwin_wIk denk dat je de systeembestanden m.b.t. de thema's aardig verknalt hebt en daar ondervind je nu de problemen van.
Is lastig maar weet je nog precies wanneer je dit probleem hebt veroorzaakt (precieze datum/tijd)?
Dan zou je eventueel een systeemherstel kunnen doen na de datum/tijd voordat je deze aanpassingen had gedaan.
Dit zou je probleem misschien kunnen verhelpen.02 augustus 2009 21:54 -
nickkJij bent inderdaad niet met die programma's begonnen, maar komt later met informatie die eigenlijk wel in je OP had kunnen vermelden waardoor je nog andere handelingen moet doen.
Je user balkje is momenteel al '-2', hier word je natuurlijk niet blij van.
Het kan ook zijn dat je systeembestanden kapot zijn gegaan of incorrect werken door dat Pack dat je hebt geinstalleerd.02 augustus 2009 21:54 -
gillezIk denk heel meschien gisteren ongeveer 11 uur.02 augustus 2009 21:55
-
erwin_wDus........
Lijkt mij dus handig om een systeemherstel te doen van voor die tijd.
Misschien dat je gelukt hebt en dan kan je de uxtheme.dll aanpassen zoals eerder is aangegeven.02 augustus 2009 21:58 -
gillezHoe gaat dat eigenlyk syteemherstel?02 augustus 2009 22:23
-
nickkIk ga nu wel even melden dat we niet alles zeer uitgebreid gaan vertellen ook zelf dingen ondernemen. Systeemherstel herstelt je pc na een vorig punt en staat bij systeemtools (Start - Alle Programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkzet - Systeemherstel)02 augustus 2009 22:43
-
gillezOk. alvast bedankt !02 augustus 2009 23:22
-
jensenwe hebben dit probleem ook, wil gewoon zeggen dat je pc het niet meer aan kan, lijkt alsof het om te lachen is dat ik dit zeg he maar ik ben serieus, heel sommige kan je waarschijnlijk wel nog openen
(offtoppic: wesley, zijn balkje is -2 mijn is -18 :o :$ en dat is inderdaad niet leuk nee)02 augustus 2009 23:52 -
erwin_wHelaas kunnen we bij Gillez niet zien wat zijn systeem is omdat deze (hardwareprofiel) nog steeds niet is ingevuld. Men verwacht wel hulp maar geven weinig info over het systeem en of gedane zaken. Vreemd dan men dan lage ratings krijgt...
Ik hoop dat Gillez nog even laat even of het gelukt is met het systeemherstel.
[offtopic]Als jullie ontevreden zijn of het niet leuk vinden dat jullie balkje een negatieve rating heeft zal je toch eens na moeten gaan wat hiervan het probleem zou kunnen zijn.....[/offtopic]03 augustus 2009 00:01 -
gillezHet is een domme vraag maar waar kunde dat zien die syteem?
Is dat soms bij syteemeigenschappen?
En ik heb het niet gedaan met syteem herstel. :o03 augustus 2009 11:53 -
nickkGillez, ik begrijp uit je bericht dat je - eindelijk - je Hardware Profiel gaat invullen.
Het beste daarvoor kan je Everest (TRIAL, is toch maar voor 1 dag ;)) van Lavalys downloaden, er zijn meer programma's maar deze kan ook goed.
Installeren en uitvoeren het programma en hier je dingen invoeren graag
[offtopic]@ Jensen, sta je toch ergens nog bovenaan :D[/offtopic]03 augustus 2009 11:57 -
gillezVoila ik heb de hardware profiel in gevuld maar 1 ding vond ik niet en dat was Optische schijven.03 augustus 2009 13:00
-
nickkZiet er goed uit Gillez (Y)
Nu dan maar even systeemherstel uitvoeren?03 augustus 2009 13:01 -
gillezAl gedaan , nope hij heeft niets gevonden of zo.03 augustus 2009 13:10
-
nickkHij heeft niets gevonden? Wat bedoel je hiermee, je hebt geen data om naar een vorig punt te gaan? Dan heb je systeemherstel waarschijnlijk uitstaan (kan komen door dat pakket dat je er misschien hebt opgezet).
Of je hebt systeemherstel uitgevoerd en het thema werkt nog niet?03 augustus 2009 13:13 -
gillezIk heb syteem herstel gedaan de pc heeft dan op nieuw op gestart en hij zegt het is niet om te herstellen...
[mod]Let op je schrijfwijze, interpunctie! Het is Systeemherstel, opnieuw, opgestart[/mod]03 augustus 2009 13:17 -
nickkOftewel je hebt je systeembestanden van Windows kaduk gemaakt.03 augustus 2009 13:18
-
gillezKaduk?03 augustus 2009 13:23
-
nickkKapot, incorrect.03 augustus 2009 13:24
-
gillezHoe dat?03 augustus 2009 13:27
-
nickkGillez,
Je hebt aangegeven dat je het programma BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 hebt gebruikt. Dit is niet zomaar een programma en hopelijk weet je dat al. In de voorwaarden staat duidelijk:
[quote]Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64[/quote]
Uit die opmerking weet je al dat je pc bestanden (systeembestanden) aardig kapot kunnen gaan en niet meer goed kunnen functioneren.
Nu antwoord op jouw vraag:
- Doordat programma niet juist te gebruiken kan je dit krijgen, hoe moet je dit nu oplossen?
Ik zou zeggen, vraag het weer aan ons maar begin eens bij Google. Ik, maar v??l meer leden worden echt moe van jouw op dit moment.
Je mag dan wel wat minder weten van computers, maar niet op zo'n manier aub.
------------
Nogmaals,
Je hebt dit topic ook geopend over een probleem met je computer (Windows XP).
Heb je een legale Windows XP draaien nu of heb je een lite versie o.i.d. erop?03 augustus 2009 13:37 -
gillezJe hebt dit topic ook geopend over een probleem met je computer (Windows XP). Dat is op gelost.. :p
03 augustus 2009 17:03 -
nickkBij deze gefeliciteerd dat het gelukt is Gillez!
Nu deze even beantwoorden:
Heb je een legale Windows XP draaien nu of heb je een lite versie o.i.d. erop?03 augustus 2009 17:16 -
gillezDank je.
Dat zou ik niet weten.
Ik zal dat moeten vragen aan mijn vader. Of kun je dat ergens zien?
03 augustus 2009 17:47 -
nickkVraag het maar aan je vader, krijgen we te minste 100% het goede antwoord.
@Pctweaker, kan zijn vader zien wat hij doet, Eh Gillez, laat blz. 1 -5 maar zien03 augustus 2009 17:53 -
pctweaker
Configuratiescherm - Systeembeheer Is ook iets om op te zoeken p Google. Probeer updates te installeren en kijk of er geen problemen zijn. Zo niet, dan is hij misschien legaal. Ik neem aan dat hij legaal is. Misschien heb je een CD van de installatie waar XP op staat?
[offtopic]@Wesleysneijder: :p[/offtopic]03 augustus 2009 17:53 -
nickkHoe zie jij bij Systeembeheer als hij legaal is? :S.
Oja, de Windows CD. Hoe wil je aan hem uitleggen hoe dat allemaal in zijn werk gaat, doe jij het hoofdstuk drivers of ik?03 augustus 2009 17:58 -
erwin_w@Pctweaker, in deze beredenering ga ik niet helemaal in mee.
Er zijn voldoende niet-legale versies aanwezig waarbij je zonder problemen kan updaten.
Dus dit is geen goede verklaring om te zien of de versie legaal is of niet.
We wachten gewoon even de reactie van Gillez of zijn vader af.03 augustus 2009 17:58 -
gillezWat pcweaker zegt : Misschien heb je een CD van de installatie waar XP op staat? Ik heb geen CD van windows of zo ze.03 augustus 2009 18:03
-
erwin_wStaat er een serienummer op de pc (onderop/achterkant/zijkant/boekje)?
Zo ja, probeer dan eens een cd van iemand te lenen, wel de XP Home editie want daarvan heb je een nummer.
Hier op TW worden geen CD's aangeboden van besturingssystemen dus kan je het beter van iemand lenen.
Mocht je deze pc toen bij een winkel gekocht hebben dan heb je ook nog kans dat je cd's erbij hebt gekregen met de recovery van XP Home of misschien wel een recovery-partitie.
Deze vragen kan je dan beter even aan je vader vragen zodat jij en wij daar een volledig antwoord op krijgen.
Heb je ??n van deze twee laatst genoemde dan kan je de boel recoveren (herstellen naar fabrieks-situatie) en kan je weer verder.
Maar wel eerst backups van alle belangrijke data want die zal je kwijt zijn mits je deze weer op een aparte partitie hebt staan.
Ook dan bestaat de kans dat je die partitie kwijt raakt dus ook de backup-data.
Let hier wel even op.03 augustus 2009 18:14 -
gillezIk heb het gevraagd aan mijn vader, dus het is een orginele pc de lite versie. ;)03 augustus 2009 18:17
-
erwin_wDus als ik het goed begrijp is het een hele originele versie van XP Home Lite, da's lachen.
Normaal gesproken zijn lite-versie van Xp/Vista bijna altijd geen originele versie oftewel, we praten hier over illegale software.
Zoals je in de regels hebt kunnen lezen (mocht je ze ooit gelezen hebben) gaan wij hier op TW niet discusi?ren over illegale zaken waaronder dus ook de lite-versie van XP. Je begaat hier dus wel degelijk een fout.
Nu hebben wij hier in totaal 5 pagina's aan verspilt omdat je wederom zeer laat met deze info komt. Je bent bij mij nu op een punt gekomen dat ik je niet ze snel meer te hulp zal schieten en ik zal zeker niet de enige zijn hier.
Wil je de volgende keer goed geholpen worden zal je toch echt beter je best moeten doen, voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe en lees eens een aantal malen de regels door.
Het is niet zo dat we jou en andere niet willen helpen maar wij verwachten zeker wel dat een lid zich aan de regels houdt en alles eens goed doorleest.
Hierbij krijg je wel een OW voor het niet nastreven van de regels en het achterwege laten van diverse belangrijke informatie.
Helaas, maar hier hebben wij niet om gevraagd en je hebt veel van onze tijd verspilt, had je dit eerdere aangegeven (OP) dan hadden we niet zover door hoeven te gaan.
Tevens gaat er een lock op omdat wij niet verder discussi?ren over illegale zaken.
[mod]Topic Lock[/mod]03 augustus 2009 18:44