ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
erwin_wVoor zover klopt dit:
1. Je hebt het bestand UXTHEME.DLL voor XP Sp3 gepatched volgens de gegeven info hier.
2. Je hebt het goede thema voor XP gedownload
Heb je het thema wel goed in de daarvoor bestemde map geplaatst?
C:\Windows\Recources\Themes\
Als ze daar niet goed geplaatst worden zal je ze niet zien.
Wat je ook kan doen is dubbelklikken op ??n van de volgende bestanden in deze directory:
1. xxxxx.theme
of
2. xxxxx.msstyles.
Kijk dan eens wat er gebeurt.02 augustus 2009 19:25 -
gillezma bij mij wordt dat geopend bij WinRAR.02 augustus 2009 20:17
-
nickkHet zit in een *.rar file dat klopt ja. Dan pak je het bestand uit (extract) en volg je de aanwijzingen die hierboven staan op.02 augustus 2009 20:25
-
gillezDat heb ik allemaal gedaan, maar het lukt nog niet02 augustus 2009 20:27
-
nickk02 augustus 2009 20:32
-
gillezVoorbeeld?
Maar 3 dagen geleden of zo , kon ik da allemaal.
Maar ik heb dat gedownload http://www.crystalxp.net/galerie/nl.id.130.htm maar ik heb dat dan annuleert en daar achter ging geen meer thema's open of toepassen. Maar ik kan wel de deze downloaden : http://tweakwindows.nl/tools/windows-tools/7348/ViGlance-Windows-7-superbar-voor-Windows-XP.html . Dus ja ik weet het niet meer ze.
[mod]Hierbij krijg je de laatste waarschuwing voor weer het woordje 'Da', bij de volgende overtreding van de regels krijg je een Officiele Waarschuwing.[/mod]02 augustus 2009 20:46 -
nickkDat voorbeeld is dat het wel werkt op een Windows XP (SP3) computer. Dat je nu met extra informatie komt, wat makkelijk was dat je dat in je OP had kunnen zetten, is al goed.
Heb je het BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 wel helemaal verwijderd?, wat je nog kan doen is CCleaner draaien om overbodige resten te verwijderen als het echt door dat programma kwam.
Ik neem aan dat je deze opmerking wel goed hebt gelezen.
[quote]Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64[/quote]
De Superbar is overgens geen theme (visual style) maar een programma die er voor zorgt dat je een soort Superbar krijgt van Windows 7.02 augustus 2009 20:52 -
gillezIk heb daar net BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 opgezocht bij zoeken en het stond er bij :o dus ik heb nu alles verwijderd van BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 met freeaser.
02 augustus 2009 21:07 -
nickkEn doet het Thema het nu wel dan?02 augustus 2009 21:21
-
gillezNeeh -.- Maar ik ga sebiet keer met Ccleaner doen.
En dan een keer weer roberen.
[mod]Ja Gillez, bij deze heb je dan een OW ontvangen voor de schrijfwijze die je hier aardig verknalt, je hebt hiervoor tot 3x toe een melding van gehad maar je negeert onze meldingen. Advies om toch even h??l goed de regels door te nemen.[/mod]02 augustus 2009 21:22