ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
pctweaker
Configuratiescherm - Systeembeheer Is ook iets om op te zoeken p Google. Probeer updates te installeren en kijk of er geen problemen zijn. Zo niet, dan is hij misschien legaal. Ik neem aan dat hij legaal is. Misschien heb je een CD van de installatie waar XP op staat?
[offtopic]@Wesleysneijder: :p[/offtopic]03 augustus 2009 17:53 -
nickkHoe zie jij bij Systeembeheer als hij legaal is? :S.
Oja, de Windows CD. Hoe wil je aan hem uitleggen hoe dat allemaal in zijn werk gaat, doe jij het hoofdstuk drivers of ik?03 augustus 2009 17:58 -
erwin_w@Pctweaker, in deze beredenering ga ik niet helemaal in mee.
Er zijn voldoende niet-legale versies aanwezig waarbij je zonder problemen kan updaten.
Dus dit is geen goede verklaring om te zien of de versie legaal is of niet.
We wachten gewoon even de reactie van Gillez of zijn vader af.03 augustus 2009 17:58 -
gillezWat pcweaker zegt : Misschien heb je een CD van de installatie waar XP op staat? Ik heb geen CD van windows of zo ze.03 augustus 2009 18:03
-
erwin_wStaat er een serienummer op de pc (onderop/achterkant/zijkant/boekje)?
Zo ja, probeer dan eens een cd van iemand te lenen, wel de XP Home editie want daarvan heb je een nummer.
Hier op TW worden geen CD's aangeboden van besturingssystemen dus kan je het beter van iemand lenen.
Mocht je deze pc toen bij een winkel gekocht hebben dan heb je ook nog kans dat je cd's erbij hebt gekregen met de recovery van XP Home of misschien wel een recovery-partitie.
Deze vragen kan je dan beter even aan je vader vragen zodat jij en wij daar een volledig antwoord op krijgen.
Heb je ??n van deze twee laatst genoemde dan kan je de boel recoveren (herstellen naar fabrieks-situatie) en kan je weer verder.
Maar wel eerst backups van alle belangrijke data want die zal je kwijt zijn mits je deze weer op een aparte partitie hebt staan.
Ook dan bestaat de kans dat je die partitie kwijt raakt dus ook de backup-data.
Let hier wel even op.03 augustus 2009 18:14 -
gillezIk heb het gevraagd aan mijn vader, dus het is een orginele pc de lite versie. ;)03 augustus 2009 18:17
-
erwin_wDus als ik het goed begrijp is het een hele originele versie van XP Home Lite, da's lachen.
Normaal gesproken zijn lite-versie van Xp/Vista bijna altijd geen originele versie oftewel, we praten hier over illegale software.
Zoals je in de regels hebt kunnen lezen (mocht je ze ooit gelezen hebben) gaan wij hier op TW niet discusi?ren over illegale zaken waaronder dus ook de lite-versie van XP. Je begaat hier dus wel degelijk een fout.
Nu hebben wij hier in totaal 5 pagina's aan verspilt omdat je wederom zeer laat met deze info komt. Je bent bij mij nu op een punt gekomen dat ik je niet ze snel meer te hulp zal schieten en ik zal zeker niet de enige zijn hier.
Wil je de volgende keer goed geholpen worden zal je toch echt beter je best moeten doen, voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe en lees eens een aantal malen de regels door.
Het is niet zo dat we jou en andere niet willen helpen maar wij verwachten zeker wel dat een lid zich aan de regels houdt en alles eens goed doorleest.
Hierbij krijg je wel een OW voor het niet nastreven van de regels en het achterwege laten van diverse belangrijke informatie.
Helaas, maar hier hebben wij niet om gevraagd en je hebt veel van onze tijd verspilt, had je dit eerdere aangegeven (OP) dan hadden we niet zover door hoeven te gaan.
Tevens gaat er een lock op omdat wij niet verder discussi?ren over illegale zaken.
[mod]Topic Lock[/mod]03 augustus 2009 18:44