product key agterhalen
Topic gesloten
augustus 2009
-
megastorejelweet iemand hoe ik mijn product key agterhaal
[mod]TS-er hierbij geef ik je alsnog een OW voor het niet nastreven van de regels m.b.t. het opstellen van een OP. Er zijn al meerder topics geweest waarbij je je niet hebt gehouden aan de regels t.w.
1. ZoneAlarm
2. Hoe maak je een thema
Dit is de derde keer en nu krijg je hiervoor een OW.[/mod]06 augustus 2009 10:33 -
timentingJe hebt zelf helemaal niet gezocht,
waarom wil je je key achterhalen?
Er zijn zoveel vragen die jezelf in je OP kan beantwoorden.
En als het goed is heb je ook een sticker aan de achterkant van je PC, of aan de onderkant van je laptop zitten,
Met je productcode.
Ook heb je in je te kleine OP 3 fouten gemaakt.
Geen hoofdletters, geen punten, en achterhaal is met ch ipv g.
1seconde op google.
Klik
06 augustus 2009 10:41 -
nickkGeachte megastorejel,
Dit is ook weer een OP van 'ik heb toch niet gezocht op Google', of niet dan?
Daarom gaat dit topic - net als die andere topic's die je gemaakt hebt - op slot. Je zoek eerst op Google en daarna als je het evt. niet snapt of problemen krijgt vraag je hulp in van Tw.nl. Met zo'n topic van circa 1 ? 2 regeltjes weten wij en jij ook vast wel genoeg, niet gezocht.
Denk je dat hij weer open moet, pas je Openins Post dan zodoende aan dat we weten waar je vastloopt of problemen krijgt. Lees de regels, help, disclaimer en Help, een topic schrijven! nog maar eens goed door.
-----
Ook wat Timenting al zegt, in die 8 woorden dat je schrijft heb je al enorm veel fouten gemaakt en je mag blij zijn dat je van mij geen OW hiervoor gaat krijgen, admins zijn tevens ingelicht over je schrijfmanieren.
[mod]Topic Lock[/mod]06 augustus 2009 10:50