fsquirt (bluetooth)
augustus 2009
-
blip456Hallo,
ik heb een windows XP mediacenter edition.
deze is niet geschikt voor bestanden te verzenden via bluetooth(ik vind het toch nergens). Onlangs kom ik een programa tegen dat standaard ge?nstalleerd is op mij pc (fsquirt) hiermee zou ik bestanden kunnen verzenden via bluetooth. wanneer ik dit probeer komt er op "Windows kan geen Bluetooth-apparaten vinden. Controleer of uw Bluetooth-radio is verbonden met uw computer en is ingeschakeld. Controleer ook of het Bluetooth-apparaat is ingeschakeld. Volg de installatieaanwijzigingen van het apparaat en klik op Opnieuw zoeken."
is er soms een programa waarmee ik dit kan doen werken ofzo?10 augustus 2009 18:52 -
nickkGeachte Blip456,
Ik neem aan dat je over dit onderwerp (Windows XP + Bluetooth) al het ??n en ander hebt opgezocht.
Op deze support pagina van Microsoft staat veel informatie over Windows XP (SP2) en bluetooth apparaten.
Dit artikel is wel voor Windows XP Pro bestemd, maar niet geschoten, is altijd mis.
-------------------
Ook merk ik als ik 'delen' van de foutmelding intyp in Google dat ik al hints krijg die ook nog zinvol zijn, heb je hier al eens naar gekeken?
Een voorbeeld dat ik tegen kom is vanaf de site van Computer Idee.
Ook vindt ik dat je enorm weinig informatie in je OP hebt gezet wat je allemaal op hebt opgezocht op Google. Graag zelf wel wat initiatief tonen en niet alles naar ons toe schuiven.10 augustus 2009 19:05