@Vixsta: Op elke computer kan dit anders zijn. Als is het van PD. Bij de ene Acer (Bij mij) is ook F8 en de andere is F12. Heb punt is, @Mcsoldier krijgt niet het beeld: Press F12.
23 augustus 2009 22:02
nickk
[color=blue]Bedankt Pctweaker en Vixsta (Y), maar zullen we nu even wachten op het antwoord van de TS 'Mcsoldier'?, de laatste reactie (van de TS'er) is al afkomstig van 20 Aug 2009 19:17 en alle mogelijkheden die hij kan doen zijn ook wel inmiddels gepost .. [/color]
Het lijkt me toch makkelijker om de hele boel te formateren (als dat al niet gedaan is) en Windows gewoon opnieuw te gaan installeren met je licensiekey op je computer.
Je doet gewoon je Windows cd in je cd/dvd drive en zet in je BIOS CDROM in je First boot. Daarom sla je de instellingen op en je computer herstart. Als dat gebeurd is krijg je een melding van 'druk op een toets om.. ' en de Windows setup begint.
Dit lijkt mij voor jouw een veel betere oplossing dan met MrBooter te gaan prutsen om zo nog meer 'schade' aan te brengen in je computer.
Lukt het installeren toch niet?, let dan zo duidelijk mogelijk uit, waar je vastloopt!
24 augustus 2009 21:32
mcsoldier
ik heb het geprobeerd maar die licensie werkt alleen op home editon volgens mij, ik heb alleen een cd van xp proffesional
24 augustus 2009 21:41
nickk
Dat gaat niet werken nee, Home Edition key werkt voor Home en Professional voor Professional.
[quote]Product Keys are bound to the specific type and language of CD/license (OEM, Volume, retail, full, or Upgrade) with which they are purchased. For example, a WinXP Home OEM Product Key won't work for any retail version of WinXP Home, or for any version of WinXP Pro, and vice versa.[/quote]Bron
Dan zal je toch op zoek moeten gaan naar een cd van Home Edition (buren, familie o.i.d.) of een serialkey van Professional gaan kopen ;).