Hoe moet ik Skins installeren?
september 2009
-
sammieg21Hallo,
Ik heb problemen met het installeren van een skin.
Kan iemand mij een paar tips of hulpmiddelen geven om die skin te installeren.
Het gaat om de skin Windows 7 Glass voor XP.
Ik heb zelf XP.
MVG,
sammieg2102 september 2009 22:36 -
erwin_wBeste Sammieg21,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels, help en de disclaimer door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.[/i]
Dan jou vraagstelling:
Wat heb je zelf al zoal gedaan om dit op te lossen?
Er is genoeg te vinden over het installeren van skins op Google en zelfs hier op TW kan je een poging wagen.
Er wordt wel verwacht dat je eerst zelf wat onderneemt voordat je een topic opent en aangezien je OP zeer minimaal is en niet is voorzien van belangrijke informatie graag het verzoek dit eerst even te doen.
Geef even door wat je zoal zelf gedaan hebt, scheelt een hoop namelijk.
Tip, vaak wordt er bij dergelijk aangeboden skin een nfo bestand meegegeven met daarin een uitleg hoe de skin te installeren.
Heb je zo'n bestandje er bij zitten?02 september 2009 22:42 -
nickkAanvulling op Erwin: Het je UxTheme.dll al gepatcht?
Zo nee, deze is voor Windows XP Service Pack 3
Deze is voor Windows XP Service Pack 2
Let op dat je wel de goede neemt, neem je de verkeerde patcher van een ander Service Pack, is je pc nog meer naar de 'maan' toe.
Hoe controleer je dan welk SP op je pc zit? Start -> Uitvoeren -> 'winver' (zonder '') -> 2de Regel helemaal achteraan staat je Service Pack.
Probeer na het patchen nog maar eens als de skin werkt, grote kans van wel ;).03 september 2009 07:13 -
sammieg21Heb ik nog een vraag weet iemand waar ik icoontjes thema kan vinden als een .exe bestand zodat ik die via icontweaker kan gebruiken om overal die icoontjes te krijgen03 september 2009 22:11
-
erwin_wKan aan mij liggen hoor maar kan je deze niet gewoon van de site afhalen waar je ook IconTweaker vandaan hebt gehaald?
Mocht dat zo zijn, how simple can it be?
Download Icons & PNG (IconTweaker)
Dit alles op de site van CrystalXP
PS. Google doet wonderen ;)03 september 2009 22:27