internet op je mobiele tel. via wifi laptop
september 2009
-
stephan1991hallo,
mijn vraag is of het ook mogelijk is om te internetten op je mobiele tel (via WIFI) dmv internet laptop. de situatie is als volgt: ik heb internet op de laptop via een netwerkkabel. de laptop beschikt over een wifi kaart ingebouwd zoals alle andere laptops. en ik heb een nokia met wifi. nou vroeg ik mij af of de laptop ook als modem kan functioneren? dus dat de laptop wifi signalen uitzendt en ik met mijn nokia dus verbinding maak met die signalen. ( zelfde als een laptop op draadloos netwerk verbinden he). is dit mogelijk dus met de mobiele via een progje of is het standaar al in XP. anders miss VISTA installeren?
alvast bedankt!18 september 2009 09:11 -
jaspervh[quote=138040] Ik denk dat het alleen maar andersom kan, alleen de telefoon als modem gebruiken voor een laptop. Volgens mij is het, hoe jij het wilt niet mogelijk18 september 2009 10:05
-
erwin_wJe zou misschien eens kunnen proberen om de connectie tussen laptop en telefoon in te stellen als Ad-Hoc, je laptop zou dan als tussenstation gaan dienen.
Hier een mooie uitleg over Ad-hoc verbindingen. Lees dat eens aandachtig door en misschien heb je er wat aan.18 september 2009 10:23 -
stephan1991ik zal het eens goed doorlezen;)
alvast bedankt voor de snelle reacties!18 september 2009 11:30 -
nickkOmdat Stephan1991 een nieuw lid is op TweakWindows.nl, verwelkom ik hem even:
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in.
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]18 september 2009 13:31