D:\ niet meer toegankelijk
september 2009
-
hle13Ik was de d:\ aan het defragmenteren (schijf waar mijn documenten opstaat)
ik was ondertussen met ps3 bezig en het programma blokkeert.
en probeer ctrl+alt+del te doen. na een paar uur staat dat nog altijd op hetzelfde scherm. dus druk ik op de aan/uit knop 10 sec
hij start opnieuw op (mag normaal niet maar er lukte niets anders). maar als ik op de d:\ schijf wil zegt hij
"d:\ is niet toegankelijk de toegang geweigerd"
wat moet ik nu doen?
pieter
19 september 2009 19:16 -
pctweakerKun je dit scherm posten? Dat zou het een stuk makkelijker maken, en zou het kunnen dat je schijf in gebruik is? ;)
[offtopic]461 berichten! :d[/offtopic]19 september 2009 20:06 -
hoogvelder
Wat je dan moet doen?
Uit de raam gooien!
[mod]Gelieve serieuze berichten te posten waar de TS iets aan heeft ...
Gezien je een nieuw lid bent, lees de regels even goed door.[/mod]19 september 2009 20:06 -
nickkHle13,
Je bent hier ook al even actief op TweakWindows.nl, (ja een paar posts, maar geen nieuw lid), dus dan weet je hopelijk wel dat je eerst zelf de oplossing 'probeert' d.m.v. bijv. Google, want daar merk ik al dat ik heel veel informatie kan vinden die kan leiden tot de oplossing van het probleem. Het kan heus wel zo zijn dat je uit deze site's (forum's/info) het probleem nog niet kan oplossing of het werkt niet, noteer dan die site's die je al geprobeerd hebt en zo zoeken wij niet de info die jij al weet, dus let er even op. Zie dan direct ook maar de regels.
Hieronder zijn nog wat links die ik kreeg dmv te zoeken met de bovenstaande url:
Helpmij.nl
Tweakers.net
Binaries4all.nl
Het kan zomaar zijn dat dit allen bij jouw niet werkt, maar dan zoek je even verder op Google ;).
Mijn Oplossing:
1. Je D schijf verwijderen
2. Nieuwe partition aanmaken
3. Formateren
4. Je kan je D schijf weer gebruiken
19 september 2009 20:17