[Winamp] Skin installeren
september 2009
-
nickkDamnright, we verwachten wel dat een lid zich inzet als hij/zij iets niet weet h?.
[quote]WinRAR is a powerful archive manager. It can backup your data and reduce the size of email attachments, decompress RAR, ZIP and other files downloaded from Internet and create new archives in RAR and ZIP file format. You can try WinRAR before buy, its trial version is available in downloads.[/quote]
Je kan het hier downloaden, na 30 dagen krijg je wel een melding van betalen, maar kan het gewoon blijven gebruiken (zonder betalen).20 september 2009 22:19 -
pctweaker[quote=138095]
Hier heb ik de Winamp skins vandaan gehaald die momenteel op TweakWindows staan, ik kan helaas geen beschrijving op TweakWindows zetten maar ik zal voortaan zelf een beschrijving maken en mee laten inpakken.20 september 2009 22:39 -
erwin_w[color=red][b]Beste Damnright,
Wij hebben kunnen vernemen dat je vandaag lid bent geworden maar uit je (onduidelijke en verwarrende) OP en je vragen die je telkens maar weer stelt krijgen we de indruk dat je de regels nog steeds niet hebt gelezen.
Wij zijn hier om je te helpen waar het maar kan, maar we verwachten zeker dat je wel zelf-initiatief toont door eerst zelf eens te zoeken naar zaken waarvan jij niet weet wat het is of betekent. Wij zijn geen zoekmachine voor jou, daar hebben ze Google voor uitgevonden.
Hierbij dus het verzoek om je hier aan te houden en toch nog even de regels goed door te nemen en voor de zekerheid ook nog even het topic Help-een-topic-schrijven.
Door het nastreven dan de regels van TW kunnen wij elkaar veel beter helpen en is een eventueel probleem sneller op te lossen.[/color][/b]
PS. Vul even je hardware-profiel in, scheelt in de toekomst vele vragen.20 september 2009 22:39