Fdevos
Topic gesloten
september 2009
-
fdevosIk ben dus F. De Vos. En zat hier vroeger ook, onder de naam devosdesign en pciweb.
Ik ben een tijdje weg gegaan omdat tweakwindows niet goed werk op safari (op mac). Ik hoop dat dit onder tussen is opgelost.
Met vriendelijke groeten,
F. De Vos21 september 2009 07:06 -
pctweakerWelkom @Fdevos, ik ken jou site maar die is momenteel offline of niet?21 september 2009 07:08
-
fdevosJa dit klopt. Ik ben met een nieuwe project bezig namelijk binnen een paar ja een media-zaak in Belgi? openen. En daarom heb ik de abonnement van devosdesign opgezegd.
Mijn nieuwe site is www.media-store.be, je ga er wel weinig op zien want ik heb er alleen toegang op.21 september 2009 07:11 -
pctweakerWaarom heb je eigenlijk 3 accounts nu?21 september 2009 07:12
-
fdevosDe vorige 2 waren voor reclame te maken voor mijn website (nu ben ik eerlijk). Maar de website bestaan toch niet meer, en ik vond het zinloos om nu media-store als naam te pakken. Daarom heb ik maar een algemene naam gepakt.
Maar als dit gaat mogen de admin's mijn oudere accounts verwijderen.21 september 2009 07:15 -
pctweakerIk wil geen Moderator spelen maar volgens de regels is dit tegen de regels. En reclame maken overigens ook.21 september 2009 07:16
-
fdevosEn daarom heb ik ook een algemene account naam gepakt. Zou maak ik geen reclame meer en overtreedt ik de regels niet meer.21 september 2009 07:22
-
pctweakerIk vind het goed, nogmaals: Welkom! En ik hoop (dat zal wel) dat we veel aan je zullen hebben. En jij gaat een bijdrage leveren toch?21 september 2009 07:24
-
fdevosJa zeker, ik ga mensen helpen waar ik kan.
Maar ik ben nu wel weg, want moet vertrekken naar school :-(21 september 2009 07:26 -
erwin_wNamens de Staff heet ik je (wederom) hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels, help en de disclaimer door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe.
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.
Dan even dit:
Vraag aan Rax via een PM om jou oude accounts te verwijderen, het gebruik van meer dan ??n account is, zoals je al wist, niet toegestaan. Wat ik wel jammer vind is dat je er nu pas daadwerkelijk voor uitkomt dat je de andere accounts hebt gebruikt/misbruikt voor reclame- en wervings doeleinden, laten we hopen dat je het met deze account wel serieus neemt hier en dat je het gebruikt waarvoor het dient.
Uiteraard gaan wij er van uit dat je vanaf heden geen reclame -en/of werving gaat doen voor je website en eerlijk blijft anders zijn we weer terug bij af. Verder veel plezier hier op TweakWindows.
[color=grey]NB. ik heb Rax al verzocht om de oude accounts Devosdesign en pciweb per direct te verwijderen, een extra PM kan ook geen kwaad[/color]21 september 2009 07:42