Fdevos
Topic gesloten
september 2009
-
nickkNamens dit stafflid ook een warm welkom en veel plezier h? Frederik :).21 september 2009 08:39
-
fdevosErwin_w dank u voor al naar Rax een mail te sturen. Echt reclame maken was ook niet te bedoeling. Maar als mensen de naam zien gaan sommige er naar zoeken. Dus echt reclame maken heb ik nooit gedaan voor geen misverstanden.
En met dit account ga ik ook alles doen wat ik mag doen.
Wesleysneijder dank u21 september 2009 16:58 -
pctweaker
Je kunt altijd je home page instellen, bijvoorbeeld: http://www.media-store.be. En je kunt je persoonlijke bericht zo aanpassen dat er staat: Ga naar Media-Store.be.
[mod]Je zet hiermee aan tot werving en reclame, let hier op graag want dat is niet toegestaan.[/mod]21 september 2009 17:02 -
fdevosOk?, dank u. Maar voorlopig is het wat zinloos omdat het niks opstaat en alleen voor mij toe hankelijk is. Als ik mijn zaak ga oprichten zal dit zeker op komen in mijn profiel.
[mod]Een website vermelden in je profiel is zeker geen probleem, je website vermelden als onderschrift neigt naar werving dus dat zien wij niet graag verschijnen. Even opletten a.u.b.[/mod]21 september 2009 17:04 -
nickk[color=red][b]Leden,
Het Welkomstopic krijgt nu wel een hele erge 'offtopic kant' en dat is niet de bedoeling van een Welkomstopic. Dus post hieronder alleen een berichtje als je het lid Fdevos een 'warm' welkom wil heten hier.
Ga dus niet verder 'babbelen' over dingen die hierboven staan (proberen van werving te starten van site, meerdere accounts) want dat is zeker niet de bedoeling.
B.v.d.[/b][/color]21 september 2009 17:13 -
fdevosOk?, maar 1 offtopic. Ik zal mijn site alleen in mijn profiel zetten en niet als onderschrift.21 september 2009 17:15
-
nickkStandaard worden welkomstopic's na ~24 uur gesloten, dus ook deze.
[mod]Topic Lock[/mod]22 september 2009 07:20