Draadloze laptop muis
Topic gesloten
oktober 2009
-
dynastyHey, ik heb al een poosje een logitech muis.
Maar die werktte perfect. Maar nu ineens werkt die niet meer.
Het volgende heb ik al gedaan
Backup teruggezet van vorige week toen deed die het ook nog.
Setpoint opnieuw geinstaleert.
Kan iemand mij helpen want het is nog steeds niet opgelost.11 oktober 2009 14:05 -
zoneTest ze eens op een andere computer.11 oktober 2009 14:28
-
pctweakerZijn de batterijen misschien leeg?11 oktober 2009 14:32
-
theshit1983Leren jullie het dan ook nooit???
Begin zelf eerst eens met het volledig invullen van je hardwareprofiel daarna ben ik bereid je verder te helpen.11 oktober 2009 19:59 -
nickkTheshit1983,
Ik ben het helemaal met je eens en sommige leden willen het of kunnen het maar niet begrijpen om een normale Openings Post te maken.
Ik raad de Topic Starter nogmaals aan om de volgende tutorials eens door te nemen en te onthouden:
- GOOGLE - Zoeken op het Internet
- Help!, een topic schrijven
Er mist t? veel informatie over je 'draadloze' muis en je besturingssysteem, wij moet die informatie niet vragen maar direct al lezen (linkje naar HW-profiel kan ook).
Je hebt momenteel al -6 als rating in je profiel en hopelijk ben je niet Jensen-2. Het zal dus niet de eerste keer zijn dat je de regels worden voorgeschoteld ...
[mod]Dit topic voldoet niet aan de regels van TweakWindows en wordt daarom gesloten.
Graag nog even de aandacht voor: regels, help en de disclaimer [/mod]11 oktober 2009 20:18 -
jaspervh[quote=138451] Hebben ze wel verbinding met elkaar? meestal kun je ze laten connecten door een knopje op de ontvanger, en een knopje onder de muis in te drukken. Het kan natuurlijk ook een productiefoutje in de muis zijn. In dat geval zou ik ermee teruggaan naar de winkel waar je de muis weg hebt.11 oktober 2009 20:19
-
erwin_w[color=red][b]Beste Dynasty,
Wederom open je weer een topic met een zeer slechte OP die:
1. niet conform de regels is opgesteld;
2. niet aangeeft dat je zelf het ??n en ander hebt uitgezocht, hetgene wat je gedaan hebt is echt niet voldoende;
3. heel eenvoudig zelf op te lossen is;
Bij een volgende slechte OP gaan we maar weer eens beginnen om OW's uit te delen want het blijkt dat dit weer te vaak gebeurt en dan niet alleen m.b.t. jou OP's.
PS. dit topic blijft daarom ook gesloten.[/color][/b]12 oktober 2009 10:15