Ik heb een probleem bij mijn menu start.
Topic gesloten
oktober 2009
-
gillezBij zoeken , uitvoeren , programmatoegang zijn die icons zo maar weg gegaan?
[img]http://img21.imageshack.us/img21/295/probleem.png[/img]
Kan iemand mij helpen om die icon terug te krijgen... aub?11 oktober 2009 15:35 -
nickkJo,
Start regedit en ga naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartMenu\StartMenu'
Staat in het mapje 'StartMenuRun' de tekenreeds Text op '@shell32.dll,-30474'?
Ga nu 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartMenu\StartPanel'
Staat in het mapje 'ShowSearch' de tekenreeds Text op '@shell32.dll,-30496'?
Staat in het mapje 'ShowHelp' de tekenreeds Text op '@shell32.dll,-30489'?
Staat in het mapje 'ShowSetProgramAccessAndDefaults' de tekenreeds Text op '@xpsp1res.dll,-10077'?
Start Explorer.exe opnieuw op en als het goed is heb je de icon's weer terug.
Evt. Kijk je bij de 2 mappen (StartMenu/StartPanel) als alle waarde's kloppen ..
Succes (Y)11 oktober 2009 16:16 -
pctweakerWat heb zo allemaal gedaan op je systeem? Systeem herstel, back-up gebruiken, opnieuw in het menu start zetten (rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Aanpassen --> Geavanceerd), dus opnieuw aanvinken.11 oktober 2009 16:17
-
gillezWesleysneijder alles staat er in..
Maar hoe moet je dan explorer.exe opnieuw opstarten?11 oktober 2009 18:58 -
zoneGa naar Taakbeheer (CTRL+SHIFT+ESC) en dan nieuwe taak, daar typ je explorer.exe in.11 oktober 2009 19:09
-
gillezJa , heb ik gedaan maar ik krijg document open.11 oktober 2009 19:16
-
zoneEn als je enkel Explorer intypt ?11 oktober 2009 19:29
-
gillezOok.11 oktober 2009 19:31
-
nickkJe moet natuurlijk eerst wel explorer.exe be?indigen en daarna opnieuw starten anders krijg je inderdaad Mijn Documenten ;).11 oktober 2009 19:45
-
gillezHeb ik gedaan maar toch krijg ik documenten raar. :p11 oktober 2009 19:52
-
nickkAls je Taakbeheer opent en dan naar het Tabblad Processen gaat en je be?indigd de taak explorer.exe (je taakbalk gaat weg, merk je?) en dan open je een nieuwe taak (bestand -> nieuwe taak) met als tekst explorer.exe (je taakbalk komt weer tevoorschijn, merk je?).
Als het goed is werkt dit gewoon, maar het zou ook maar zo kunnen dat het niet werkt door je 'Orginele De La Lite Home Edition', of heb je nu een legale versie van Windows?
EDIT
Na overleg met Erwin_w komt hier voorlopig een slotje op, toon eerst maar aan via PM dat we hier praten over een legale versie, gezien je vorige topic een illegale versie betrof ...
[mod]Topic Lock[/mod]11 oktober 2009 20:03