Glenn, ik geef je toch een link daar kan je Linux (bijv. OpenSuse) downloaden.
Linux is gratis (voor support bij bedrijven moet je geloof ik wel betalen).
Dus lees aub. even goed de bovenstaande berichten (Erwin en mij) door.
22 december 2009 15:57
erwin_w
Beste Glenn,
Ik heb even dit gehele topic nagelezen maar je doet maar zeer weinig uit je eigen en laat dit alles een beetje afhangen van de andere leden. Dat is dus niet echt de bedoeling.
Het is heel begrijpelijk dat je probleem zeer lastig is maar toon even wat eigen initiatief. Als je geen Live-cd hebt, wat wij ook al dachten, dan download je die van de website van bv. Ubuntu, gebruik Google maar even.
Vanaf nu graag wat meer eigen initiatief en laat niet alles van ons afhangen. Dan graag even je hardware-profiel invullen want dat scheelt enorm in de toekomstige 'uitdagingen'
Is goed ga ik doen ben bezig met windows opnieuw installeren sorry voor de overlast maar er stonden hele belangrijke bestanden ik had namelijk al veel zelf geprobeerd maar dat lukte niet nogmaals sorry
22 december 2009 16:04
nickk
Oke, kan ook Windows opnieuw installeren, vergeet dan niet de drivers te installeren h
22 december 2009 16:05
erwin_w
Daarom gaven wij ook aan om eerst een Live-cd te downloaden (ergens) en daarmee de pc opstarten. Dan kan je alle belangrijke data veiligstellen. Eenmaal gedaan dan installeer je XP er gewoon weer op. Is niet echt moeilijk hoor.
PS. probeer de volgende keer wat minder 'paniekerig' over te komen, daarmee los je je probleem ook niet mee op en het komt tevens bij andere vervelend over.
22 december 2009 16:07
glenndehaan
Oke dankje
22 december 2009 16:07
nickk
(Y), geef maar aan wanneer je Windows opnieuw hebt geinstalleerd (+ alle drivers) en als het probleem weg is.
Trouwens in bezit van een Turbo-XP-CD, gelieve even te wachten met de titel te veranderen als je zeker weet dat alles werkt (bijv. internet en al die drivers).
22 december 2009 16:10
glenndehaan
hij is klaar en doet het dankjewel voor de hulp[mod]Lees bovenstaande bericht even en "ga ik doen" en "is opgelost" kan ook niet echt in ??n zin h?[/mod]
22 december 2009 16:12
nickk
Mooi dat het opgelost is en alles werkt weer naar behoren, kan je nu je hw-profiel herstellen.