-
theshit1983
Ik heb het volgende probleem. Ik speel regelmatig games en zet dan mijn geluid wat zachter. Dit zet ik meestal van 100% naar 40% via mijn volume mixer. Ik zet mijn geluid na het afsluiten van een game dan ook weer terug naar de 100%. Als ik de volgende dag dan mijn pc weer aanzet en kijk naar mijn volume mixer staat mijn geluid weer op 40% terwijl ik deze had terug gezet.
Ik heb al diverse forums bezocht en tot mijn spijt geen oplossing kunnen vinden. Wat ik weet dat het gaat om mijn onboard geluidskaart zoals zovele deze wel kennen de High Definition Audio. Deze is geupdate naar de laatste versie (R2.40).
Hopelijk kunnen jullie mij hier een antwoord opgeven want dit probleem heb ik pas een korte tijd nadat ik mijn Windows 7 opnieuw heb geinstalleerd. Ik wacht daarom ook in alle rust jullie antwoord af en hopelijk kan dit worden opgelost dank jullie allen alvast.
20 januari 2010 10:06
-
unltd
Ik heb hetzelfde probleem, toevallig.
Bij mij is het ook soms zo dat het volume gewoon vanzelf lager gaat, tot de 20% tijdens het gebruik van de pc. Zonder enig interactie
20 januari 2010 23:13
-
theshit1983
Dat heb ik niet als ik het vanaf het begin zou hebben zou ik denken dat het voor de veiligheid is dat het geluid niet voluit staat haha.
20 januari 2010 23:25
-
louwrens
Hou je geluid in Windows op 100 en zet hem zachter op je boxen :P
W7 heeft veel problemen met audio lees ik (hoezo geweldig OS?)
21 januari 2010 19:23
-
theshit1983
Zoals ik hierboven al vermeld staat het geluid op 40 % als ik de pc opstart. Het maak dan ook niet uit hoe hoog/ laag ik mijn geluid heb staan in windows deze springt terug naar de 40 %. Dit probleem heb ik dan ook echter niet als ik simpelweg mijn pc opnieuw opstart.
22 januari 2010 02:28