[Lock] [OPGELOST] Standaard games in Windows 7 Pro
Topic gesloten
januari 2010
-
lorre851Hallo TWrzz,
Gisteren heb ik onze gezamelijke computer geupgraded naar Windows 7 Professional x86.
Nu, mijn vader is er niet echt blij mee dat z'n favoriete spelletje, Spider-solitaire (:p), niet in de Professional - editie zit...
Op Google zijn de programma's niet te vinden... Ik heb geprobeerd om het spel vanop mijn PC te kopi?ren naar de Professional, maar dat werkte niet omdat mijn pc een x64 versie heeft...
Weet iemand waar ik aan de x86 versie van Spider-Solitaire en alle andere standaard Microsoft - games kan vinden / downloaden?21 januari 2010 19:18 -
nickkVaak (of zeker in de Enterprise Edition) van Windows 7 is Games standaard uitgeschakeld in Windows 7.
Je kan via Configuratiescherm -> Programma's -> Windows-onderdelen in- of uitschakelen ontspanning 'installeren' en ook Spider Solitaire ;).
Dit is trouwens de site waar je meer spelletjes kan downloaden.
[offtopic]Hier (in Win7 HP x64) zit gewoon Spider ;)[/offtopic]21 januari 2010 19:42 -
lorre851Bedankt! Windows onderdelen in - uitschakelen heeft gewerkt! Spider-solitaire staat r weer op.22 januari 2010 16:11
mei 2010
-
aime44Hallo . Ik zit zowat met het zelfde probleem maar kan het niet oplossen met de voorgestelde procedure van Wesleysneijder (configuratiescherm -> Programma's -> Windows onderdelen installeren;
Dit heb ik reeds enklele malen toegepast en ik zie die ook via de start -> ontspanning . Maar zo ik een spelletje aanklik (gelijk het welke) gaat mijn Win7 enkele seconden busy maar verder verschijnt er niets . Mijn windows 7 versie is enterprise12 mei 2010 19:41 -
nickk[quote]Het is niet toegestaan een topic te kapen door zelf een vraag te stellen en de aandacht naar jezelf toe te trekken in andermans topic.[/quote]
Maak even een nieuw topic aan en geef aan wat je al geprobeerd hebt.
[mod]Topic Lock[/mod]12 mei 2010 19:47