hallo, ik ben Twana en ik heb zojuist windows 7 Ultimate aangeschaft...
ik instaleerde AVG, MSN en een spel: Trackmania United Forever, toen ik deze startte kreeg ik geluik een Bluescreen en ging mijn computer op nieuw opstarten... < dus ik kon niet lezen wat de bluescreen zei. ook bij het openen van een Plaatje van mijn USB stick gebeurt dit...
Kan iiemand mij helpen?
Mvg Twana
27 januari 2010 12:18
nickk
Hallo Twanajester,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Probeer eens met het programma 'BlueScreenViewer' de BSoD stopcode te achterhalen.
Heb je alle drivers (dus videokaart, geluidskaart) wel correct geinstalleerd?
27 januari 2010 12:27
twanajester
[quote=140064]
Hallo, ja ik heb het programma geinstaleerd, maar nu?
er staat in het rood:NTOSKRNL.EXE en NV4_MINI.SYS en RDYBOOST.SYS en VOLSNAP.SYS ???
27 januari 2010 13:24
nickk
Zou je even een screenshot willen maken?
Edit - NTOSKRNL.EXE - Windows NT (OS) Kernel NV4_MINI.SYS - NVIDIA Compatible Windows 2000 Miniport Driver RDYBOOST.SYS - Readyboost (USB) VOLSNAP.SYS - Volume Shadow Copy Driver
Driver probleempje dus.
27 januari 2010 13:29
twanajester
[quote=140067] , Kunt u me mischien via teamviewer helpen?
27 januari 2010 13:37
nickk
Sorry, ik ben geen helpdesk medewerker.
Maak even een screenshot van BlueScreenViewer en upload hem bijv. bij Plaatjesupload.
[mod]Check je PM, belangrijke informatie [/mod] Informatie
Snap je het niet?, post het dan in dit topic.
27 januari 2010 17:18
twanajester
[quote=140074] , Eh ik heb ondekt, dat er iets is met ijn video kaart. er staat dat die stuurprogramma, van mijn NVIDIA Gefore 6200 512MB voor windows 2000 is maar, als ik een Update doe, dat ik via Computer>Beheren>Aparaat beheer>Video Kaart> bijwerken, daarna staat er na het opstarten een Uitroepteken bij de >VideoKaart> en dan wert die al helemaal niet, zonder de update werkt die ook niet, [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/29/1264768994-570.jpg[/img] Zie dat Groene en dat Rode...