-
xdaanx
Hallo allemaal.
Ik zat wat te Photoshoppen en toen kwam opeens de melding van Photoshop: Ik hou van jou xxx :s
Ik vind dit een hele rare melding die nergens op slaat. En hij komt steeds terug.. :S... Ik photoshop gewoon, en inees: floep! daar komt de melding.. is dit een fout? of gewoon een easter egg van adobe ofzoiets? Ik heb niets op Google kunnen vinden. Ik heb de melding steeds weggeklikt dus heb geen screen kunnen nemen, als ie weer terug komt plaats ik wel een screen...
17 februari 2010 20:14
-
nickk
- Legaal?
- Versie?
- Screenshot?
- Laatste updates?
- Virus\malware op computer? (hoeft je virusscanner niet te zien)
17 februari 2010 20:15
-
erwin_w
Dan moet jij wel heel lief zijn geweest voor Photoshop als jij deze melding krijgt.
Maar scan de boel eens op infecties e.d., is bijna zeker een probleem m.b.t. malware/trojans e.d.
17 februari 2010 20:18
-
xdaanx
- Legaal? Ja, volledig legaal gekocht...
- Versie? 11.0
- Screenshot? [img]http://www.imgdump.nl/uploads/i3osqf46_naamloos.png[/img]
- Laatste updates? Voor zover ik weet wel ja...
- Mijn virusscanner is MS Security Essentials..
EDIT: er is een proces open (want ik heb even in taakbeheer gekeken) die setup.exe heet, en die is 'zogenaamd' van Photoshop..
Verwijderen?
17 februari 2010 20:20
-
nickk
Achterhalen waar 'setup.exe' zich bevind in de computer en
online laten scannen bij bijv.
Jotti.
Veel meldingen van virussen\malware dan verwijderen (of gewoon ff logje posten).
Btw. 11.0 = CS4?
17 februari 2010 20:24
-
xdaanx
Ik heb CS4 ja. Ik heb het mijn virusscanner laten verwijderen en de melding is niet meer terug gekomen! Alsnog bedankt voor de hulp jongens!
17 februari 2010 21:03
-
nickk
Hmm, ok.
Misschien toch nog ff
hijackthis voor de zekerheid?
Vindt je het niet nodig, kan je titel veranderd (als hij niet terug komt) met [Opgelost]
17 februari 2010 21:07
-
xdaanx
Ik vind het niet echt nodig;)
De titel is veranderd.
17 februari 2010 21:13